Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągłe grzanie pieca Termet Silver -dwufunkcyjny

28 Gru 2018 07:16 1395 29
  • Poziom 3  
    Witam. Jestem kompletnie zielona w sprawach ogrzewania mieszkania piecem gazowym.
    Zacznę od tego że piec od początku nie chciał współpracować Ale Pan serwisant problemu w tym nie widział. Wreszcie zamieszkalismy. Mieszkanie 70 m2, temperatura ustawiona na 22 stopnie- pokazuje na czujniki 25-26. Jak to jest możliwe? Dzisiaj ten piec chodził cała noc ! Odpalił- pochodzi z 10s- gasnie i sie jakby chlodzi. Mija minuta i znowu slychac jak bucha i odpala. Pomijając to że przy odpalaniu (zarówno wody jak i ogrzewania) piec "wybucha" jakby kotlowal gdzieś i wreszcie mógł wypuścić. Nie mam pojęcia już co robić. Deweloper przysyla mi jakiegoś serwisanta który chyba mało wie. Wiem że mogę wziąć swojego Ale jeśli nie ma błędu i piec chodzi to oni przyjechać nie chcą. Jakieś pomysły, porady ?
    Jestem już bezsilna.
    Pozdrawiam
  • Poziom 22  
    A masz jakiś sterownik/programator pokojowy do tego jak ty to nazywasz piecyka (kotła)?

Bez tego kocioł działa jak dzik, grzeje non stop, bo skąd ma widzieć, że już nagrzał mieszkanie.

Przypuszczam, że nie masz programatora pokojowego (albo jest źle podłączony/ustawiony) i kocioł mając nastawioną temperaturę powiedzmy 50 stopni na CO, zrobił swoje czyli nagrzał. A obecnie te zadane 50 stopni (czy ile tam jest) to za mało, bo w mieszkaniu sauna. Kocioł odpala, zaraz przegrzewa CO (albo i termostaty odcięły grzejniki) i się wyłącza. Pompa próbuje rozgonić ciepło z kotła. jak rozgoni (bo np w łazience termostat jest trochę otwarty) to znowu kocioł załącza palnik. I tak w kółko.

Jeśli posiadasz sterownik pokojowy do tego kotła to podaj jego nazwę...