user64 napisał: https://allegro.pl/oferta/procesor-intel-core-i5-3210m-sr0mz-7733856336
I w sumie dobrze ktoś ci powiedział o wkładaniu i7, to bez sensu. Wyżej masz link z dość fajnym cpu i znacznie tańszym niż ten który sam podałeś. To ma sens, te co sam podałeś nie ze względu na cenę.
Wygląda jakby był zajechany i miał się zaraz zepsuć. No, ale nie wiem nie znam się. Może i jest racja żeby kupić tego tańszego i chyba tak zrobię. Tylko pytanie czy zmiana tego RAM co mam teraz jest opłacalna na 2x4GB 1600MHz nowe(używane) bo ten co mam chyba teraz to ma 1333MHz.
Hmm napisałem do tego pana na allegro gdy poprosiłem o bardziej wyraźne zdjęcie i bez tej pasty wysłał mi to samo zdjęcie co było wystawione na tylko że bardziej zbliżone.
Dodano po 1 [minuty]:
D_Mrozu napisał: Witam.
Mam podobny model - V3-571G. Swego czasu "padła" płyta główna.
Zakupiłem od E1-571G wraz z procesorem Pentium B960 i taśmą do LCD, bo była inna niż w V3. Płyta mechanicznie pasowała idealnie, brak na niej było tylko jednego mocowania do wentylatora - przelutowałem sam z uszkodzonej płyty, bo w serwisie chcieli za taką usługę 50zł.
Jednak po włożeniu wyjętego z V3 procesora i5 3230M komputer nie chciał się uruchomić. Nie pomagały restarty BIOS itp - myślałem, że procesor też padł razem z płytą (po zalaniu).
Po jakimś czasie za niewielkie pieniądze kupiłem płytę do V3-571G bez procesora z GeForce GT 630M. Na niej działał zarówno Pentium B960 jak i (eksploatowany do tej pory) i5 3230M.
Po dołożeniu 4GB pamięci (wcześniej miałem 1x4GB), dysku SSD (wcześniej 128, teraz 256), kieszeni na HDD w miejsce napędu optycznego (tam trafiła 320 wyjęta z komputera) komputer używam bezproblemowo do przeglądania internetu, oglądania filmów (strumieniowanie n NetFlix, nc+Go itp), edycji materiałów video z kamery sportowej (1080p) czy prostych gier.
Być może trafiłem na jakieś wykonanie płyty E1 które nie obsługiwało posiadanego przeze mnie i5.