Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CarAudio Skoda Favorit

Łukash1987 03 Wrz 2005 23:56 1674 6
  • #1 03 Wrz 2005 23:56
    Łukash1987
    Poziom 10  

Witam! Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, wiec proszę was o pomoc. Chciałbym żeby ktoś mi skomponował cały audio system do skody favorit (razem z odtwarzaczem cd z mp3). Taki żeby był fajny basik i wogóle ale taki raczej tańszy:). Fajnie by było jak byście podali orientacyjne ceny albo jakieś linki. No i powiem jeszcze że słucham techno, hip-hop to chyba cos pomoże nie??

A co do tego odtwarzacza to nie musi byc jakis firmowy, byle był dobry:)

• #2 04 Wrz 2005 11:44
    raveland
    Poziom 28  

najpierw podaj do jakiej ceny i ile glosnikow

• #3 04 Wrz 2005 11:45
    darekaudi4
    Poziom 10  

witam przedstawie ci jak sobie zrobilel car audio za nieduze pieniadze jednostke sterujaca pioneer deh-p7400r mp3
    wzmacniacz magnat 1x450watt
    glosnik w bagazniku to alphard 30cm (za nieduza kase wmiare dobry basik)
    no iglosniki w srodku to 10x lanzar(2x20cm,4x10cm, 4xtwiter)
    ja mam jeszcze kondensator ale nie jest wymagany

• #4 04 Wrz 2005 15:09
    sMaD
    Poziom 22  

tanio i źle czy tanio i przeciętnie :

Radio Pionier DEH od modelu 4700 w góre (od 450zł)

Przednie drzwi midbass Phonocar 129zł

Gwizdki Pyle 49zł

zwrotnice do tego ok 20zł sztuka (passywna)

Tylnia pólka elipsy Magnata w media markt widziałem za 149zł w miare dobre

tani sub to faktycznie jak jesteś laikiem to ci styknie Alphard SW1207Z lub CW1202C ok 130zł

do tego skrzynia ok 60zł

kable ok 100zł

i wzmacniacz jakiś najmniej 4x100watt rms, mostek na suba owale złączone jeden kanał, midbassy drugi i gwizki pod radio, opcjonalnie dobrze by było średnio-niskotonowe jeszcze w przednie drzwi i pod radio