Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Range Rover sport światła stop pala sie non stop oraz problem z opcjami napędu

01 Sty 2019 21:57 465 15
  • Poziom 4  
    Witam
    Jestem nowy na forum
    Od dwóch lat posiadam RR Sport z 2007. 2,7 diesel.
    Do wczoraj sprawował się bez zarzutu.
    Wczoraj wyskoczyły błędy.
    Tu jest lista Smile https://drive.google.com/open?id=1MX4j66iCw644QKrOGstudMZJGSeLGXub
    Nagle wyskoczył błąd skrzyni biegów, pneumatyki, ustawiń zawieszenie i kilka innych. Przestał działać tempomat, przestały reagować światła STOPu. Wystąpił też problem z wyjęciem kluczyka i zgaszeniem silnika. Zatrzymuje pojazd przełączam biegi na "P" trzymając noge na pedale hamulca chcę przekręcić kluczyk tak żeby go wyciągnąć i niestety nie ma opcji. nie da się wyłączyć zapłonu. Dopiero jak puszczę hamulec nożny to auto gaśnie i wtedy można przekręcić kluczyk, rozłączyć zapłon i wyjąć kluczyk.
    Wszystkie te ustrojstwa wystąpiły w ciągu kilku dni albo może jednego tylko nie zwróciłem na to uwagi.
    Dajcie znać co o tym sądzicie.
  • Poziom 29  
    Rozpinałeś akumulator w celu resetu?
  • Poziom 4  
    Podpinalem pod komputer.
    Wylądowałem mnóstwo błędów oraz wymieniłem czujnik pod pedalem stopu. Niestety błędy dalej wyskakują, kluczyka nie da się poprawnie wyjąć/auta zgasić, tempomat raz działa A raz nie i światła stopu pala się w czasie jazdy cały czas.
  • Poziom 29  
    Czy to jest wersja z szyberdachem?
  • Poziom 4  
    Bez szyberdachu, a czemu by to miało mieć znaczenie ?
  • Poziom 29  
    Bo w wersjach z szyberdachem czasami dochodzi do rozszczelnienia i zalania BCU.
    Czy sprawdzałeś napięcie ładowania na alternatorze?
  • Poziom 4  
    Nie nie sprawdzałem, myślisz, że to to ?
    Ja mam cały czas wrażenie, że to ten czujnik pod pedalem stop. Wymieniłem go na zamiennik może to był błąd. Moze musi byc oryginalny.
  • Poziom 29  
    Na forum angielskim był kiedyś taki problem. To auto jest czułe na zaniżone napięcie, stąd moje pytanie. Co do czujnika stopu - jeżeli dysponujesz komputerem diagnostycznym, to sprawdź, czy sygnał z niego jest prawidłowy.
  • Poziom 4  
    Dzisiaj wyskoczyły komunikaty
    Suspension fault
    Trsnsmissuon fault
    Hdc system not avilable fault
    suspension fault
    Nie działa tempomat i świecą się stopy
  • Poziom 29  
    Sprawdziłeś napięcie? Sprawdziłeś sygnał zwrotny z czujnika stopu?
  • Poziom 4  
    Jutro jestem umówiony z mechanikiem i zobaczymy napięcie oraz sygnał. Jutro dam znać
  • Poziom 29  
    Sprawdź od razu temperaturę na kompresorze i zawór rezerwy.
  • Poziom 4  
    Tak zrobię, dzięki
  • Poziom 4  
    ładowanie faktycznie za wysokie 15,1.
    Natomiast mój 'spec" odkrył co się stało i z jakiego powodu te wszystkie błędy.
    Sprawa strasznie błaha i wykryta przypadkiem.
    Sprawdziliśmy na sam koniec żarówkę w stopach (gdy zapalały się stopy gasły światła drogowe,a gdy jeździłem na dziennych stopy paliły się cały czas).
    Jedna z nich była przepalona ale w taki sposób, że przepalony żarnik opadał na ten sprawny poniżej i spowodował zwarcie. :-). Po wymianie żarówki wszystkie boolączki się skończyły. Światła świecą, tempomat działa, kluczyki można wyjąć ze stacyjki bez problemu. Mam na dzieję, że tak zostanie. Tak czy tak muszę sprawdzić alternator bo prąd ładowania za wysoki ale to pierdoła. Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.
  • Poziom 29  
    Koniecznie zajmij się ładowaniem, żebyś nie narobił sobie kosztów, bo to auto jest bardzo czułe na skoki napięcia. Najlepiej sam go wymontuj i oddaj do dobrego warsztatu na regeneracje. Proponuję od razu wymienić łożyska - koszt nieznacznie większy, a w przyszłości uchroni przed ponownym wyciąganiem alternatora.
  • Poziom 4  
    Tak zrobię jeszcze raz dzięki.