Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda CRV III - Jaką instalacje gaz polecacie ?

02 Sty 2019 12:29 1284 26
  • Poziom 27  
    Witam nie długo kupuje CRV III po liftową i bedę chciał wstawić do niej gaz jakie instalacje polecacie. Opinie typu honda nie lubi gazu już znam ale mój Jazz o tym nie wie i zrobił juz 70K na gazie bez żadnych poważanych problemów z gazem. Kwestia czy warto ładować w lubryfikacje bo w Jazzie też mnie wszyscy namawiali i sobie odpuściłem i póki co nic sie nie dziaje ale CRV to troche inny silnik.
  • Poziom 36  
    Lubryfikacja to niepotrzebne badziewie.
    Miałem kiedyś w jednej Hondzie, gdzie LPG + lubra zakładał poprzedni właściciel.
    Nic nie daje, a tylko niepotrzebnie zalepia kolektor.
    Kilometrów nalatane podobnie.

    Polecam instalacje BRC, w kompletnym zestawie montowaną w renomowanym zakładzie.
    Landi Renzo też spoko.
    Grunt to dobry gazownik z doświadczeniem.
  • Poziom 27  
    Ciesze się że kolejna osoba utwierdza mnie w przekonaniu że lubryfikacja to sciema. Co do BRC jest dość droga a podobno wcale nie lepsza od np. Staga gazownika już mam tylko o jest taki ,że trzeba go pilnować co ma wstawić bo jak nie to wrzuci to co ma (czyli tani badziew), więc wolałbym go nakierować.Np. Wtryski baracudy czy jednak dołożyć do keihin.
  • Poziom 27  
    Instalacje z wtryskami baracuda wycenił na 2700 z tym że powiedział że jest to z dotryskiem benzyny czy warto to montować? Co do BRC nie powiedziałem że nie dam sie przekonać tylko narazie jedyny konkretny argument jaki usłyszałem o BRC to żę jest najlepsze a to troche mało.
  • Poziom 27  
    Nigdy nie kierowałem sie tylko i wyłacznie ceną raczej stosunkiem cena/jakość. Wiesz może o co chodzi z tym dotryskiem benzyny i czy warto w to inwestować ?
  • Poziom 36  
    Zrozum, że jak pojedziesz do fachowca to on Ci dobierze instalacje i da na nią gwarancję.
    Komu bardziej zaufasz? Nieznanemu człowiekowi z forum (mnie) czy doświadczonemu fachowcowi z firmy, która jest wiele lat na rynku?
    Dotrysk benzyny jest potrzebny z tego co pamiętam w silnikach typu TFSI. Z tym, że w tych silnikach to raczej nie opłaca się LPG zakładać.
  • Poziom 11  
    Z własnych doświadczeń również polecałbym Ci kompletny zestaw jak np w BRC. Ceny tych instalacji wcale nie są dużo droższe od np wspomnianego staga. Ale najważniejsze będzie jednak znalezienie odpowiedniego gazownika.
  • Poziom 38  
    Toporek98 napisał:
    Z własnych doświadczeń również polecałbym Ci kompletny zestaw jak np w BRC. Ceny tych instalacji wcale nie są dużo droższe od np wspomnianego staga. Ale najważniejsze będzie jednak znalezienie odpowiedniego gazownika.

    I jak się zepsuje po gwarancji to stag będzie dużo tańszy w serwisie i będzie serwisowalny wszedzie a BRC nie dość, że 90% warsztatów to szybcy i wściekli to na pomoc z zewnątrz bez klucza sprzętowego możesz nie liczyć. Montaż przedpotopowej listwy wtryskowej to kolejny strzał w kolano.
    Chcesz spokoj wybierz polski zestaw w bardzo porzadnym warsztacie. Chcesz do końca żywotu auta mieć nie rozwiązane kłopoty polecam wtedy LR, BRC, PRINS VSI2, super LOVATO i wszystkie "instalacje".
  • Poziom 17  
    Ja Ci mogę szczerze polecić zestaw STAG. Elektronika Q-generacja PLUS, Reduktor AC z zapasem mocy i wtryskiwacze AC W02/03.
    BRC droga a wcale nie przewyższa STAGa jakością lub możliwościami. Wspomniałeś o wtryskiwaczach Keihin, są znacznie droższe od Barracudy ale czy aż tak bardzo dobre są to bym polemizował. Też jak posmakują złej jakości gazu to się uszkadzają jak każde inne.
    W dodatku nawet jeśli podczas gwarancji padnie Ci jakiś komponent firma AC nigdy nie robi z tym problemu, zawsze naprawiają lub wymienią na inny egzemplarz. Jeszcze nie słyszałem aby odesłali z odpowiedzią że przez złej jakości paliwo lub w przypadku elektroniki że z winy użytkownika bo wodą zalał.
  • Poziom 38  
    Tylko w03. W02 zakładają tylko...... R01 odpada bo się zacina. Do 150KM wkładamy kme tur powyżej jest problem. Do 100KM R02.
  • Poziom 23  
    siudziu napisał:
    Wiesz może o co chodzi z tym dotryskiem benzyny i czy warto w to inwestować ?

    Dotrysk PB ma działać na zasadzie schłodzenia głowicy przy wysokich obciążeniach silnika, tego się nie dokupuje czy dopłaca, każdy szanujący się sterownik na rynku ma taką opcję. Zdecydowanie polecił bym jakieś polskie instalacje w niczym nie ustępują konkurencji z włoch a są tańsze w późniejszej eksploatacji. Pamiętaj jeszcze ze w hondzie są ręcznie regulowane luzy zaworowe.
  • Poziom 11  
    psooya napisał:
    Toporek98 napisał:
    Z własnych doświadczeń również polecałbym Ci kompletny zestaw jak np w BRC. Ceny tych instalacji wcale nie są dużo droższe od np wspomnianego staga. Ale najważniejsze będzie jednak znalezienie odpowiedniego gazownika.

    I jak się zepsuje po gwarancji to stag będzie dużo tańszy w serwisie i będzie serwisowalny wszedzie a BRC nie dość, że 90% warsztatów to szybcy i wściekli to na pomoc z zewnątrz bez klucza sprzętowego możesz nie liczyć. Montaż przedpotopowej listwy wtryskowej to kolejny strzał w kolano.
    Chcesz spokoj wybierz polski zestaw w bardzo porzadnym warsztacie. Chcesz do końca żywotu auta mieć nie rozwiązane kłopoty polecam wtedy LR, BRC, PRINS VSI2, super LOVATO i wszystkie "instalacje".


    Akurat w Polsce jest bardzo dużo autoryzowanych serwisów BRC i można bez problemu znaleźć coś w swoich okolicach. Może i listwa jest przedpotopowa ale za to nadal jest wytrzymalsza od obecnie stosowanych wtrysków.
    "Serwisowanie wszędzie" do mnie akurat nie przemawia bo wychodzi na to, że nawet ja mogę ingerować w ustawienia instalacji, nie mając o tym bladego pojęcia i jaką ja mam pewność, że "każdy gazownik" zrobi mi to dobrze.
  • Poziom 38  
    Nie wiem co z tą trwałością... reduktory często do regeneracji a wtryski? Barracuda 100kkm zrobi a nawet więcej tylko pytanie jedno. Nie wolisz dla bezpieczenstwa silnika raz na 100kkm wydać obecnie 280zl i wstawić 4 sztuki nowych? Lepiej upalać aż zaczną wypadać zaplony...no tak gorzej jak wypadną z zaworami. Listwa brc nie spełnia żadnych wymogów i same problemy w stanie nieustalonym a norma emisji przy dodawaniu lub zwalnianiu gazu bedzie euro 10. Jak gazownicy spartolą będzie skazany i nawet jak zechce samemu się nauczyć to też polegnie. NIE POLECAM nawet jakby rozdawali graty i soft za darmo.
    Sam miałem 8 lat temu taki wybór brc lub stag. Wybrałem staga. Gazownik pytal dlaczego... powiedziałem mu, że chcę grzebać wtedy nie mając większego pojęcia. Po tych 8 latach powiem tylko tyle, miałem farta bo najprostsze do gazu auto okazało się zmorą dla największych gooroo od lpg i po kilku latach opanowałem problemy i zrozumiałem jakim dinozaurem jest to lpg przez co powoduje problemy.
    Juz widzę jak ktoś pochyli się nad BRC skoro sami producenci nie wiedzą co produkują. Potem powstaja np listy prinsa, lubrykanty, kasowniki obd, korekty rpm, autoadaptacje. Bzdetów by można wymieniać do rana i problem ma klient wtedy gdy wszystkie zabobony zawiodą... tak było w moim przypadku i okazało się ze naprawa problemu to kilka minut.
    Tak wiec montujcie BRC, LR, VSI2 itp instalacje które wyboru już nie pozostawiają poza demontażem.
  • Poziom 23  
    Toporek98 napisał:
    Akurat w Polsce jest bardzo dużo autoryzowanych serwisów BRC

    Niestety nie równa się to z wiedzą w tych warsztatach.
  • Poziom 14  
    psooya napisał:
    Sam miałem 8 lat temu taki wybór brc lub stag. Wybrałem staga. Gazownik pytal dlaczego... powiedziałem mu, że chcę grzebać wtedy nie mając większego pojęcia. Po tych 8 latach powiem tylko tyle, miałem farta bo najprostsze do gazu auto okazało się zmorą dla największych gooroo od lpg i po kilku latach opanowałem problemy i zrozumiałem jakim dinozaurem jest to lpg przez co powoduje problemy.


    Narzekasz na wszystkie instalacje, a sam piszesz że wybrałeś Staga i jeszcze Ci go źle zamontowali, nikt nie potrafił Ci pomóc, że musiałeś sam szukać problemu i go rozwiązać. Trochę to nielogiczne.
  • Poziom 11  
    Bez urazy ale to nie ma sensu. Jak firma która produkuje instalacje gazowe najdłużej na rynku i ma w tym najwięcej doświadczenia może nie mieć pojęcia w tym co produkuje ? Gdyby tak było nie działali by na całą Europe.
  • Poziom 23  
    Tak czy inaczej zdecydowanie polecamy polskie instalację ze względu na ich dużą popularność w naszym kraju oraz fachowców co je montują.
  • Poziom 23  
    Szyszkownik Kilkujadek napisał:
    Duża popularność bo pełno jest fachowców po 8-godzinnych szkoleniach u producenta.

    jak w każdej dziedzinie, jednak wystarczy trochę poszukać i zawsze się znajdzie fachowca

    spox247 napisał:
    Vialle liquid si

    jak długo wytrzyma pompa ciśnienia?
  • Poziom 23  
    spox247 napisał:
    240 tys km wytrzymała.

    co jaki czas była serwisowana?
  • Poziom 18  
    Co 30 tys. Tylko filtr. Żadnych problemów podczas jazdy.
  • Poziom 23  
    chcesz powiedzieć ze pompa gazu znajdująca się w zbiorniku zrobiła 240k km bez serwisowania? jeden przypadek na milion