Witam, przeczytałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi.
Wysiadając dziś z auta włączyła mi się tylna wycieraczka - niezaleznie ode mnie. Jednak podczas próby wyłączenia manetka była na off więc pobawiłem się trochę manetka ale nic to nie dało wracałem ostatnie kilometry z obracająca się tylna wycieraczka. Przednie działaja bez zarzutów. Gdy dojeżdzałem zauważyłem też że nie mam spryskiwaczy zarówno przód jak i tył (płyn jest). Postanowiłem zabrać się za bezpieczniki. Bezpiecznik nr 42 od spryskiwaczy przepala się od razu po przekręceniu stacyjki, 41 jest ok ale tylna wycieraczka ciągle pracuje. Auto to vw golf 5 bkc 2004.
Czy te 2 problemy są ze sobą powiązane czy to przypadek?
Gdzie szukać przyczyny problemu? Przewody w gumie w bagażniku już robiłem, chce jutro obejrzeć pompke spryskiwaczy można ona robi jakieś zwarcie.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam.
Wysiadając dziś z auta włączyła mi się tylna wycieraczka - niezaleznie ode mnie. Jednak podczas próby wyłączenia manetka była na off więc pobawiłem się trochę manetka ale nic to nie dało wracałem ostatnie kilometry z obracająca się tylna wycieraczka. Przednie działaja bez zarzutów. Gdy dojeżdzałem zauważyłem też że nie mam spryskiwaczy zarówno przód jak i tył (płyn jest). Postanowiłem zabrać się za bezpieczniki. Bezpiecznik nr 42 od spryskiwaczy przepala się od razu po przekręceniu stacyjki, 41 jest ok ale tylna wycieraczka ciągle pracuje. Auto to vw golf 5 bkc 2004.
Czy te 2 problemy są ze sobą powiązane czy to przypadek?
Gdzie szukać przyczyny problemu? Przewody w gumie w bagażniku już robiłem, chce jutro obejrzeć pompke spryskiwaczy można ona robi jakieś zwarcie.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam.