Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reklamacja sprzętu JBL Harman Kardon

Dj_Majster 04 Sty 2019 19:30 516 0
  • #1
    Dj_Majster
    Poziom 14  
    Pomyślałem, że komuś może się przydać taka instrukcja ponieważ mi przysporzyło to trochę problemu i straty czasu. W moim przypadku wysyłałem na reklamację głośnik.

    Co trzeba zrobić (poniżej bardzo przydatne informacje):
    1. Sprawdzamy "legalność" sprzętu który chcemy zareklamować.
    2. Kompletujemy niezbędne dokumenty.
    3. Wypełniamy formularz na stronie www i taki formularz drukujemy i jego też wypełniamy.
    4. Na koniec drukujemy dokument który wygeneruje nam stronka.
    5. Pakujemy sprzęt i niezbędne dokumenty.
    6. Zamawiamy kuriera UPS na koszt firmy (nie wiem czy mogę tu podać nr klienta firmy)

    Cytat:
    Sprzęt można reklamować za pośrednictwem punktu zakupu lub wysłać bezpośrednio do serwisu na niżej wskazany adres:
    AVS
    Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    40-231 Katowice
    e-mail: info(malpa)jblserwis.pl


    Obowiązkowo - link do zgłoszenia reklamacji:
    https://www.jbl.com.pl/reklamacja

    Przed wysłaniem produktu do serwisu trzeba sprawdzić czy produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji korzystając z linku https://www.jbl.com.pl/sprawdz-urzadzenie , który umożliwia weryfikację po wpisaniu numeru seryjnego zakupionego głośnika.

    W przesyłce powinien znajdować się wydrukowany formularz zgłoszeniowy, kserokopia polskiego dowodu zakupu oraz polska karta gwarancyjna. - to niezbędne dokumenty !!!

    W przypadku braku w przesyłce wyżej wymienionych informacji lub dokumentów, jako datę przyjęcia sprzętu do naprawy gwarancyjnej będzie uważana data ich uzupełnienia.


    Myślę że te zebrane informacje w jedno miejsce mogą się przydać.
    W załączniku dodaję formularz reklamacyjny w pdf i doc.