Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat 1.9 Tdi AWX 130km - Ciężkie odpalanie na zimnym silniku

07 Sty 2019 13:33 351 7
  • Poziom 3  
    Witam, pdzestudiowalem chyba wszystkie tematy i nie znalazłem takiego problemu jak moj😕 a mianowicie chodzi o bardzo ciężkie odpalanie w moim autko.
    Nowy akumulator, rozrusznik po regeneracji, elektryka zrobiona, nowe świece żarowe.

    Mimo to samochód stoi u mechanika z objawami:
    Aby odpalił nawet jak jest 3 stopnie na plusie, trzeba nim kręcić oko 2 minut- nie żartuje żeby załapał. Po czym w miejscu w którym jest wydech robi sie czarna plama od sadzy - jest duża , nawet bardzo . Jak zalapują cylindry, to cala buda sie az trzesie, Po odpaleniu chodzi jak czołg .

    Rozrząd był wymieniany 2 lata temu i w tamtą zimę problemu nie było.

    Mechanik mówi ze to pompka paliwowa i chce ją wymienić na nową- koszt 400 zł , pomimo że na ciepłym silniku zapala od strzała.
    Nie pokazuje temperatury cieczy silnika, pomimo że wymieniałem czujnik- od wypadku stary czujnik wariowal, a nowy od samego początku nie pokazywał prawidłowej temperatury- tak jakby na jedno wyszło. ..

    Pomóżcie proszę bo jestem juz zmęczony tym samochodem....
  • Poziom 26  
    Towerspolska2 napisał:
    Nie pokazuje temperatury cieczy silnika, pomimo że wymieniałem czujnik- od wypadku stary czujnik wariowal, a nowy od samego początku nie pokazywał prawidłowej temperatury- tak jakby na jedno wyszło. ..

    czujnik to jedno a jego okablowanie to drugie teraz robiłem dwa auto z VAGa które miały podobne problemy z zapalaniem i to nie czujnik był problemem a uszkodzona wiązka elektryczna pomiędzy czujnikiem a sterownikiem

    pomijam już fakt wątpliwej jakości czujników zamiennych !!!
  • Poziom 3  
    Żeby obejrzeć całą wiązkę od tego czujnika, lepiej rozebrać osłonę od przodu, czy ze środka raczej kokpit? Czy może źle rozumiem, masz jakieś lepsze sposoby na obejrzenie całości? Jestem trochę laik :) Wolę dopytać :P

    Dodano po 1 [godziny]:

    Zamówiłem nowy czujnik firmy delphi, poprzedni to był jakiś No name chiński pewnie. jak mi dojdzie to jadę po samochód do mechanika i wymienię ;) Objawy ustaną, to zamknę temat- modlę się, żeby to było to :D
  • Poziom 26  
    Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
  • Poziom 16  
    Witam
    niedawno podobny problem przechodziłem w passacie ajm
    były czary z rozrusznikiem ,czujnikiem temperatury
    okazały się uszczelki na pompowtryskach
    ja oczywiście zacząłbym od naprawy czujnika lub wiązki ,
    pompkę zostawiłbym na później
    pozdrawiam
  • Poziom 3  
    Zamówiłem nowy czujnik firmy delphi, poprzedni to był jakiś No name chiński pewnie. jak mi dojdzie to jadę po samochód do mechanika i wymienię ;) Objawy ustaną, to zamknę temat- modlę się, żeby to było to :D
  • Poziom 26  
    Towerspolska2 napisał:
    Zamówiłem nowy czujnik
    a wiązkę sprawdziłeś ?? bo szkoda kasy na kolejny czujnik skoro np. wiązka będzie uszkodzona........

    Vw Passat 1.9 Tdi AWX 130km - Ciężkie odpalanie na zimnym silniku Vw Passat 1.9 Tdi AWX 130km - Ciężkie odpalanie na zimnym silniku
  • Poziom 3  
    Samochód jest u mechanika, czujnik wymieniony, pompkę też za namową kupiłem no i to samo, powiem mu jutro żeby tę wiązkę obejrzał. :/
    Dodam, że świece grzeją jak głupie, kompresja sprawdzana i na każdym cylindrze nieco ponad 20 atmosfer. Pompkę wymieniono ze względu na zbyt niskie cisnienie w układzie paliwowym, - ciekawe jakie jest teraz jak nowa pompka, hehe pewnie takie samo ale jeszcze się nie pytałem jakie :)
    A czy mogłyby być ewentualnie jakieś nieczystości w przewodach i przez to cisnienie mogłoby spaść? bo w zbiorniku podobno duzo syfu było.