Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Amplituner ONKYO TX-NR555 - strzelił

pieto 08 Jan 2019 11:42 867 9
    pieto
    Level 10  
    Witam,
    Jestem zielony i szukam podpowiedzi co mogło to spowodować.

Mam pomieszczenie po remoncie i dopiero podłączam całość.
    Podłączyłem sobie wczoraj komputer przez HDMI i włączyłem amplituner, zmieniłem źródło i trzasnęło.
    Mam podłączone wszystkie kanały pod ATMOSa + drugą strefę. Dodatkowo głośniki sufitowe Pyle PDIC60 podłączone równolegle 4 sztuki do dwóch kanałów.
    I teraz nie bardzo wiem jak rozumieć 4-8 Ohm, czy to w zależności jak sobie podłącze? Bo nie wiem czy czasem nie otrzymałem 2 Ohm i to było przyczyną. (choć grały przez jakieś miesiąc).

Czy może coś na kablach źródłowych - pierwszy raz podłączyłem z tego źródła i to było jedyne podłączenie po HDMI poza oczywiście wyjściem HDMI (na projektor, kabel 7m). choć wcześniej robiłem testy na innych źródłach HDMI i było OK, ale wtedy nie miałem tylu głośników. Dodam że grało z komputera na optycznym.

Sprzęt się teraz włącza i wyłącza na stby.

Z góry dziękuje za podpowiedzi.
    jozgo
    Level 40  
    Na początek odłącz wszystko i sprawdź czy też przechodzi w Stand By.
    Jeżeli tak to jest uszkodzony.
    Można sprawdzić reset w/g instrukcji.
    pieto
    Level 10  
    Tak też przechodzi.
    W zasadzie teraz się wyłącza.

Włączenie do prądu - >uruchamia stby -> podanie źródła uruchamia i po chwili wyłącza amplituner.

Zastanawiam się tylko nad przyczyną, czy bardziej to kwestia amplitunera czy czegoś zewnętrznego..
    (Żeby nie było, że po naprawie będzie to samo).
    jozgo
    Level 40  
    Ale wszelkie kabelki masz odłączone?
    pieto
    Level 10  
    Tak, wszystkie odłączone.
    jozgo
    Level 40  
    No to działa Protect: