Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Saeco Talea Touch Typ SUP032AR - Napełnij pojemnik wody

08 Sty 2019 18:34 402 1
  • Poziom 13  
    Witam
    Jako iż nie zajmuję się takimi rzeczami, to proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów.
    Mam na serwisie powyższy model ekspresu do kawy z błędem 'Napełnij pojemnik wody' zaraz po załadowaniu się softu. Ekspres nie przechodzi dalej, tylko stale jest ten ekran pomimo iż zbiornik wody jest pełen.
    Przeszukując internet natrafiłem na kilka tropów
    - brak pomiaru z przepływomierza - sprawdzone w menu serwisowym, po załączeniu pompy wody przepływomierz daje sygnał
    - trzeba odkamienić - przepłukane w trybie serwisowym środkiem odkamieniającym wszystkie możliwe obwody wody.
    - ostatnie i chyba najbardziej oczywiste - czujka wody - tego elementu nie udało mi się wykluczyć. Tutaj tez pojawia się moje pytanie - czy jest jakiś sposób, aby zasymulować potwierdzenie z tej czujki, aby sprawdzić czy to ona generuje problem przed zakupem zamiennika? coś na zasadzie zewrzeć dwa styki, podłączyć jakiś rezystor, albo inne rozwiązanie?
  • Poziom 13  
    Ogólnie to nie udało mi się zasymulować działania czujnika w zbiorniku wody, jednakże po wymianie na nowy czujnik - zakupiony na allegro za 20 kilka złotych - działanie wróciło do normy.