Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komunikacja pomiędzy PLC Mitsubishi FX35a-30mr, a sterownikiem PLC Siemiens.

raqszpaq 09 Sty 2019 13:25 255 11
  • #1 09 Sty 2019 13:25
    raqszpaq
    Poziom 3  

Witam, moje pytanie brzmi: Czy jest możliwość komunikacji (przesyłania zmiennych i ich wartości) pomiędzy sterownikiem marki Mitsubishi FX3.., a steronikiem Siemensa? Takie zadanie zostało mi jakiś czas temu postawione, a nie mam doświadczenia w komunikacji pomiędzy sterownikami. Proszę o wyrozumiałość.

0 11
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 09 Sty 2019 13:36
    Rariusz
    Specjalista Automatyk

Witam,

Podaj konkrety typ CPU obydwu PLC oraz moduły jakie są podłączone do
    obu PLC.

Pozdrawiam,

0
  • #3 09 Sty 2019 13:41
    raqszpaq
    Poziom 3  

Problem w tym, że jeszcze nei wiem dokładnie jakie tam będą parametry. Wiem, że zadanie będzie następujące: jedna gotowa maszyna ze swoim sterownikiem Mitsubishi z gotowym programem. Drugi sterownik plc siemens ( nie wiem jeszcze jaki dokladnie, zakladam 1200). Chce sterować zmiennymi ze sterownikami mitsubishi poprzez główny sterownik siemensa.

0
  • Metal Work Pneumatic
  • #4 09 Sty 2019 14:15
    Rariusz
    Specjalista Automatyk

Witam,

Najpierw zbierz potrzebne informacje.

Pozdrawiam,

0
  • #5 09 Sty 2019 15:49
    raqszpaq
    Poziom 3  

Postaram się to zrobić jak najszybciej, jednak chciałbym wiedzieć jakie są ogólnie rozwiązania.

0
  • #7 09 Sty 2019 18:21
    and_rog
    Poziom 21  

Panel Weintek lub Pro-face, wymiana bloków w obu PLC przez panel, podłączony do obu PLC. Drogo, ale da się.

0
  • #8 09 Sty 2019 18:40
    Rariusz
    Specjalista Automatyk

Witam,

and_rog napisał:
    Panel Weintek lub Pro-face, wymiana bloków w obu PLC przez panel, podłączony do obu PLC. Drogo, ale da się.

Chyba że PLC umożliwiają wzajemną komunikację. Taka wymiana