Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Husqvarna 240e - wolno schodzi z obrotów, pływa, słabo reaguje na regulację

10 Sty 2019 19:27 339 8
  • Poziom 12  
    Czy ktoś miał podobne objawy z tą piłą Husqvarna 240e, na wolnych obrotach strasznie pływa, w ogóle nie ma powtarzalności, na regulację mieszanki na wolnych obrotach kiepsko reaguje albo w ogóle, nie można ustawić wolnych obrotów na poziomie żeby nie kręciło łańcuchem, po odpuszczeniu gazu łańcuch powoli się jeszcze kręci jakby na przepustnicy była zwłoka zamknięcia, ale mechanicznie jest wszystko ok. Membrany wymienione, czyste, drożne kanałki, sprawdzone wizualnie, pod ciśnieniem ok.
  • Poziom 29  
    A zderzak przepustnicy? Może być nieszczelność na króćcu. Ustaw maksymalne możliwe obroty L, cofnij o 1/4, opuść obroty T i powtórz.
  • Poziom 12  
    Nieszczelności nie ma, bo przy 1,5 bara powietrze z komory schodzi 30 sekund, a przy 0,5 bara staje w miejscu. Zderzak przepustnicy jest ok, jak pisałem to nie mechaniczne opóźnienie, tylko taki efekt jakby przepustnica powoli wracała, i jeszcze gdzieś ciągnie powietrze bo do pompki rozruchowej wlatuje powietrze z paliwem z gaźnika i guzik nie twardnieje. Tam w środku w gaźniku są chyba jeszcze takie zaworki małe do których nie ma normalnie dostępu myślę że to może przez nie takie wariacje.
  • Poziom 35  
    A w jakim stanie są uszczelniacze wału silnika. Czy gaźnik został prawidłowo (równomiernie) dokręcony, z "dobrą" uszczelką.
  • Poziom 12  
    Są ok, uszczelki są ok, nieszczelności już je odrzuciłem, wszystko posprawdzane i jest ok.
  • Poziom 10  
    Jakiej firmy jest gaźnik może Pan przesłać jakieś zdjęcia?
  • Poziom 12  
    Zama dwu gardzielowy oznaczenie chyba w33c
  • Poziom 10  
    Wydaje mi się że ten gaźnik ma zaworek zwrotny w dyszy głównej i jeśli np. użył Pan z mocnego ciśnienia żeby wyczyścić gaźnik mógł Pan go niechcący uszkodzić. Ogólnie poradniki Walbro zalecają mycie gaźnika miękkim pędzlem bez zanurzenia go w substancji myjącej, a następnie przedmuchanie go powietrzem o ciśnieniu 0,6bar. oczywiście mało kto się do tego stosuje bo teoria tylko czasem idzie z praktyką w parze ale może zawsze trochę prawdy w tym jest. Trzeba wiedzieć w które dziórke można dmuchać i mieć pewność, że się nic nie uszkodzić. Może Pan sprawdzić czy dysza z zworkiem jest sprawna porostu w jedną stronę będzie przepuszcza a w drugą nie. A sprawdzał Pan szczelność komorykorbowej pod kątem ciśnienia i podcisnienia? Pozdrawiam.
  • Poziom 29  
    Jest on wyposażony w tłoczek przyśpieszacza (według schematu tak)? Możliwa jest na nim nieszczelność.