witam!
Posiadam volvo s40 1.9 td z 1998roku. Jest w nim zamontowany alarm "meta system" nie wiem jaki model, bo nie wiem gdzie zainstalowana jest centralka :/
Mogę powiedzieć o nim tyle, że ma prostokątny pilot na którym nie ma żadnych informacji o modelu.
Działa to w ten sposób, że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu w pozycje zapłonu, nie pojawiają się żadne kontrolki. Idąc o krok dalej, i przekręcając kluczyk w rozruch, również zero reakcji. Dopiero po wciśnięciu przycisku na pilocie (meta) zapalają się kontrolki i działa rozruch, auto odpala.
Wiem, że informacje, które podałem są bliskie zeru :/ Potrzebuję informacji w jaki sposób "z reguły" odbywa się takie odcięcie zapłonu w tym modelu samochodu i gdzie szukać "wpiny" w instalację, którą musiałbym mostkować...
Chcę pozbyć się tego zabezpieczenia.
Posiadam volvo s40 1.9 td z 1998roku. Jest w nim zamontowany alarm "meta system" nie wiem jaki model, bo nie wiem gdzie zainstalowana jest centralka :/
Mogę powiedzieć o nim tyle, że ma prostokątny pilot na którym nie ma żadnych informacji o modelu.
Działa to w ten sposób, że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu w pozycje zapłonu, nie pojawiają się żadne kontrolki. Idąc o krok dalej, i przekręcając kluczyk w rozruch, również zero reakcji. Dopiero po wciśnięciu przycisku na pilocie (meta) zapalają się kontrolki i działa rozruch, auto odpala.
Wiem, że informacje, które podałem są bliskie zeru :/ Potrzebuję informacji w jaki sposób "z reguły" odbywa się takie odcięcie zapłonu w tym modelu samochodu i gdzie szukać "wpiny" w instalację, którą musiałbym mostkować...
Chcę pozbyć się tego zabezpieczenia.