Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a6c6 2.7 tdi - Samochód pokazuje kontrolkę esp po 10 minutach jazdy

15 Sty 2019 15:39 1080 17
  • Poziom 3  
    Witam przejrzałam tyle forów i nie potrafię dojść do ładu i składu z tym autem ... a wiec ostatnio wyskoczyła kontrolka aku po niej zapaliło się esp , kontrolki co chwile przestawały gasnąć po czym zapalały się , na wyswietlaczu akumulator miał ciagle 100% , po dojechaniu do domu ze 100% zrobiło się 0% . I nagle auto miało problem z odpaleniem , rano odpaliło z trudem za drugim razem już wcale . To na warsztat . Alternator nie działa . Ok to regeneracja , akumulator sprawny jedynie do podładowania , po regeneracji wszystko pokazywało 14 V . Błędy zostały usunięte . Lecz po chwili esp jest ciagle widoczne .. znowu pod komputer i teraz kąt skrętu - ok kalibracja udało się . A teraz jest błąd 053255 Please chceck fault memory in battery monitoring module i błąd P 1857 Błąd sterowania silnika zbyt duża wartość rezystancji . Już nie wiem co robić proszę o pomoc
  • Poziom 35  
    Te błedy są w ESP ??
  • Poziom 3  
    misiek-888 napisał:
    Te błedy są w ESP ??
    wchodziliśmy w różne opcje na komputerze w tym na abs i błędu w esp nie ma ale magicznym cudem on się ciagle zapala , juz nie wiem co robić , wyczytałam ze esp lubi się zapalać jak jest jakiś problem w samochodzie coś jak check engine z tego co wywnioskowałam . Sprawdzaliśmy podmieniając na inny czujnik esp który jest pod kierownica błąd dalej jest pokazując na komputerze te błędy które opisałam wyżej :/
  • Poziom 19  
    Standardowy problem z alternatorem, regulatorem, szczotkami lub ich bierznią. Czyli altek do ponownego demontażu i spr lub wymiany na prawidłowy.
    pamiętaj mimo identycznej budowy w a6c6 występowały różne alternatory i podczas regeneracji mógł zostać zamontowany nie prawidłowy regulator lub jakieś chińskie zamienniki
  • Poziom 3  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Larwaidzik napisał:
    Please chceck fault memory in battery monitoring module

    Przecież ci pisze gdzie masz szukać.


    Jakbym wiedziała o co chodzi to bym nie pytała tutaj , samochód ma problem , sprawdzane było wszystko , jutro będę sprawdzać pod innym komputerem co jest nie tak . Moduł akumulatora jak to ja nazywam jest sprawny . Zostal mi podany pomysł żeby zakodować aku na nowo . A w alternatorze wszystko było wymienione zgodnie z nr vin.
  • Poziom 19  
    Larwaidzik napisał:
    A w alternatorze wszystko było wymienione zgodnie z nr vin.
    jeżeli jesteś pewien tego to wymień moduł zarządzania energią lub moduł aku jak zwał tak zwał.
    W 95proc zawsze winny jest alternator , kilka razy spotkałem się że pomogla wymiana wyżej wymienionego moduły więc od jakiegoś czasu zaczynam od tego :) Zawsze to taniej i mniej roboty :)
  • Poziom 3  
    vwaudi napisał:
    Larwaidzik napisał:
    A w alternatorze wszystko było wymienione zgodnie z nr vin.
    jeżeli jesteś pewien tego to wymień moduł zarządzania energią lub moduł aku jak zwał tak zwał.
    W 95proc zawsze winny jest alternator , kilka razy spotkałem się że pomogla wymiana wyżej wymienionego moduły więc od jakiegoś czasu zaczynam od tego :) Zawsze to taniej i mniej roboty :)

    Alternator był oddany po naprawie do sprawdzenia i lądował normalnie , jako ze jestem kobieta i staram się robić wszystko sama ( takie hobby) próbuje znaleść rozwiązanie , chociaż zastanawiam się czy może nie zakodować aku od początku :-)
  • Poziom 19  
    kodowanie nic nie pomoże. W takim wypadku wchodzi w rachubę tylko uszkodzenie alternatora, sterownika akumulatora lub ew przerwa w inst.
  • Poziom 3  
    vwaudi napisał:
    kodowanie nic nie pomoże. W takim wypadku wchodzi w rachubę tylko uszkodzenie alternatora, sterownika akumulatora lub ew przerwa w inst.

    Posprawdzam wszystko na dniach , napewno dam odpowiedz co to było może komuś w przyszłości pomoże ten post , bo na forum audi na fb trochę takich postów jest i nikt nie zna odpowiedzi co się dzieje . Dziękuje bardzo za nakierowanie gdzie szukać winowajcy mojej ulubionej ostatnio kontrolki esp
  • Poziom 3  
    vwaudi napisał:
    Standardowy problem z alternatorem, regulatorem, szczotkami lub ich bierznią. Czyli altek do ponownego demontażu i spr lub wymiany na prawidłowy.
    pamiętaj mimo identycznej budowy w a6c6 występowały różne alternatory i podczas regeneracji mógł zostać zamontowany nie prawidłowy regulator lub jakieś chińskie zamienniki


    Witam oddałam auto pod komputer i wychodzi na to ze regulator napięcia jest nie ten co powinien być pomimo tego ze brałam go po tym całym numerze , a wiec jaki powinien być Audi a6c6 2.7 tdi - Samochód pokazuje kontrolkę esp po 10 minutach jazdy
  • Poziom 3  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Larwaidzik napisał:
    a wiec jaki powinien być

    A jaki był orginalny?

    Zdjęcie które wstawiłam
  • Poziom 3  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    W tym modelu alternatora występuje kilka typów regulatora. WIec po raz drugi pytam jaki był orginalny regulator.

    Oryginalnie był z valeo , po wpisaniu tego nr ze zdjęcia właśnie w katalogu wyskakiwały te regulatory tez ale on nie działa ...a do Aso audi w Krakowie dodzwonić się nie mogę ...
  • Poziom 1  
    Witam. Czy udało sie rozwiązać problem? Mam taką samą sytuacje, po regenereacji alternatora zapala sie kontrolka esp.
  • Poziom 3  
    piotr_150 napisał:
    Witam. Czy udało sie rozwiązać problem? Mam taką samą sytuacje, po regenereacji alternatora zapala sie kontrolka esp.


    Nie udało się rozwiązać problemu .... zmieniliśmy szczotki w oryginalnym regulatorze właśnie , będziemy go wsadzać w poniedziałek . Dam znać czy pomogło .... wszystko to się stało przez alternator i zmianę regulatora napięcia ....