Po ostatnich wątkach postanowiłem napisać mikroporadnik bo czytać się już tego nie da.
Część pierwsza - jak podłaczyć STM32F103 BluePill do ST-Link z Nucleo i jak skonfigurować Atollic for STM32. Nieco przykurzone Nucleo STM32F446RE i BluePill
1. Zdejmij jumpery ze zworki ST-Link
2. Podłaczyć kabelkami zgodnie z poniższym rysunkiem. Można zamiast zasilania z USB użyć 3.3V z Nucleo (czerwony kabelek). Należy go podłaczyć do najniższego pinu w porcie SDW BluePill (to ten dolny niepodłączony na zdjęciu)
3. Zaimportować przykładowy projekt z tego postu (patrz na dole załączniki)
Rozpakować archiwum do jakiegoś katalogu
W Atollic:
File-> Import
Następnie:
Później: (skopiuj pliki projektu bo zawsze możesz go skasować i jeszcze raz zaimportować jak coś schrzanisz)
4. "Odbuduj" projekt (ten młotek na żółto - w Twoim programie nie będzie na żółto - zaznaczyłem dla łatwiejszego znalezienia)
5. Następnie ustaw debugger
Sprawdź czy widać tu nazwę naszego programu -tam gdzie wskazuje strzałka (strzałki nie będzie - została narysowana dla ułatwienia)
Zmień zakładkę zgodnie z poniższym zdjęciem
Sprawdź czy wybrany jest właściwy debugger -tam gdzie wskazuje strzałka (strzałki nie będzie - została narysowana dla ułatwienia)
Kliknij DEBUG
Powinno zacząć coś się dziać na elkranie i po kilku chwilach program się załaduje, a jego wykonywanie przerwane w funkcji main. Od tej pory możesz sobie debugować do woli.

Część pierwsza - jak podłaczyć STM32F103 BluePill do ST-Link z Nucleo i jak skonfigurować Atollic for STM32. Nieco przykurzone Nucleo STM32F446RE i BluePill
1. Zdejmij jumpery ze zworki ST-Link

2. Podłaczyć kabelkami zgodnie z poniższym rysunkiem. Można zamiast zasilania z USB użyć 3.3V z Nucleo (czerwony kabelek). Należy go podłaczyć do najniższego pinu w porcie SDW BluePill (to ten dolny niepodłączony na zdjęciu)

3. Zaimportować przykładowy projekt z tego postu (patrz na dole załączniki)
Rozpakować archiwum do jakiegoś katalogu
W Atollic:
File-> Import

Następnie:

Później: (skopiuj pliki projektu bo zawsze możesz go skasować i jeszcze raz zaimportować jak coś schrzanisz)

4. "Odbuduj" projekt (ten młotek na żółto - w Twoim programie nie będzie na żółto - zaznaczyłem dla łatwiejszego znalezienia)

5. Następnie ustaw debugger

Sprawdź czy widać tu nazwę naszego programu -tam gdzie wskazuje strzałka (strzałki nie będzie - została narysowana dla ułatwienia)

Zmień zakładkę zgodnie z poniższym zdjęciem
Sprawdź czy wybrany jest właściwy debugger -tam gdzie wskazuje strzałka (strzałki nie będzie - została narysowana dla ułatwienia)

Kliknij DEBUG
Powinno zacząć coś się dziać na elkranie i po kilku chwilach program się załaduje, a jego wykonywanie przerwane w funkcji main. Od tej pory możesz sobie debugować do woli.
