Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Lenovo K5 - brak Internetu przez Wi-Fi

15 Sty 2019 23:02 303 3
  • Poziom 9  
    Witam.
    Internet mam z Neostrady podłączonej do rutera TP-Link. Kablem do tego rutera jest podłączony drugi ruter Netgear. Do niego kablem PC oraz bezprzewodowo TV, tablet, dwa laptopy i smartfon MyPhone. I wszystko śmiga elegancko.
    Zakupiłem sobie smartfon Huawei - nie widział sieci. Odesłałem go jako wadliwy - oddano mi pieniądze chociaż sprzedawca stwierdził, że u niego WiFi śmiga. Kupiłem drugi smartfon Lenovo K5 i ten sam problem.
    Lenovo znajduje sieć, pięknie się łączy - siła sygnału znakomita, prędkośc również, ikonka WiFi pełna kreseczek czyli ideał ale.... wejść do Netu się nie da :-(
    Kombinowałem z ustawieniami Netgeara 2 dni włączając i wyłączając różne opcje - nic. No to postanowiłem połaczyć się przez pierwszy ruter czyli TP-Link.
    Lenovo znajduje sieć, pięknie się łączy - siła sygnału znakomita, prędkośc również, ikonka WiFi pełna kreseczek czyli ideał ale.... wejść do Netu się nie da :-(
    Przypominam, że WSZYSTKIE wymienione przeze mnie wyżej urządzenia śmigają aż miło.
    Syn udostępnił mi Net przez swój smartfon połączony przez WiFi do TP-Linka i bingo! Net śmiga....
    Podłączyłem swoje Lenovo przez WiFi do Negeara - netu brak....
    W międzyczasie syn podłączył swój smartfon do TP-Linka i nagle na moim Lenovo podłaczonym do Negeara net śmiga.
    Syn wyłączył swój smartfon - u mnie na Lenovo Net zniknał :-(
    I kto mi teraz powie jakie tu czary się dzieją????

    Ustawienia:
    TP-Link:
    IP 192.169.1.1
    DHCP włączone.

    Netgear:
    IP 192.168.1.200
    DHCP wyłączone
    Urządzenia wpisane z numerami MAC

    Nie ogarniam tego........

  • Poziom 43  
  • Poziom 9  
    sosarek napisał:
    Wyłącz filtrację adresów MAC albo dodaj MAC telefonu do obu urządzeń.

    Ba! Wyłączałem filtracje MAC, Lenovo dodany do obu urządzeń, nawet wyłączałem hasło WPA/WPA2 i nic......

    16.01.2019

    Byłem dzisiaj w punkcie naprawy sprzętu i smartek śmigał w Necie aż miło czyli to nie jego wina. Sympatyczny gościu z serwisu ma jutro przyjechać do mnie i będzie się męczył z ruterem. mam nadzieję, że mu się uda rozwiązać problem.
  • Poziom 9  
    Jednak źle były skonfigurowane rutery. Przekonfigurowałem ten drugi jako Bridge i wszystko śmiga.