Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór internetu przenośnego.

adix8 16 Sty 2019 19:25 225 8
  • #1 16 Sty 2019 19:25
    adix8
    Poziom 2  

Dzień dobry.

Mam pytanie odnośnie internetu przenośnego. Przyznam się, że nie znam się kompletnie na tym, a nie wiem gdzie indziej mogłabym poszukać pomocy.
    Mam chłopaka, który sprawdza mi wszystko to co robię w komputerze. Zapisane ma moje maile..., gdzie wchodziłam. Nie żebym coś ukrywała, ale chodzi o to, że ja wglądu do jego komputera nie mam. On jest informatykiem wiec wie co robi.
    Pewnie nawet wie, zę tego posta piszę. Chciałabym posiadać własny internet, nie musi on być mega szybki.Może coś jak aero?
    Moglibyście mi podpowiedzieć co mogłabym zrobić?

Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

0 8
  • #2 16 Sty 2019 20:02
    makosuu
    Specjalista Sieci, Internet

Używaj internetu przez VPNa to będzie mógł sobie co najwyżej na zaszyfrowane pakiety popatrzeć :) Pobierz sobie np. Windscribe, zrób konto i udostępnij o nich Tweeta i masz 15 GB. Ciekawy jest także np. freevpn.be gdzie nie trzena używac ich aplikacji i nie ma limitu danych ani żadnych ograniczeń, tutaj warto jednak wpisać sobie ręcznie inny DNS np. 1.1.1.1 oraz 9.9.9.9 by nie używać lokalnego DNSa (np. na routerze) by nie można było podsłuchiwać nawet domen. Być może zainstalował ci także jakiegoś rata, przydało by się przeskanować komputer.

PS:dziwne to trochę niezbyt normalne ale ok.

0
  • #3 17 Sty 2019 09:28
    IC_Current

Nie można mieć Internetu na własność :-). Gdzie Ty byś te miliardy komputerów w pokoju zmieściła. Można jedynie posiadać dostęp do sieci Internet :-).