Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Słuchawki do komputera z dobrą jakością dźwięku

pawel4325 19 Jan 2019 00:49 222 9
    pawel4325
    Level 23  
    Witam.

Planuje kupić słuchawki do 200 zł do komputera. Nie chodzi Mi o jakieś typu 7.1, tylko po prostu chcę które będą miały dobrą jakość dźwięku. Co możecie polecić ? Nie znam się za bardzo na tego typu sprzętu, a też chciałbym coś kupić co nie rozleci Mi się jak Razery po niecałym roku że tylko lewa strona gra bez prawej.

Z góry dziękuję za pomoc.
    KOXsu
    Level 18  
    Najlepsze Kingston cloud 1 w tej cenie dostaniesz
    polish92guy
    Level 7  
    Ja z mikrofonem to polecam te TRUST GXT 322W Biały Mam i polecam jakość rozmów i dźwięku mega jak na tą cenę + fajny design ;) jak bez mikrofonu to jakiegoś JBL bym polecił.
    KOXsu
    Level 18  
    Litości tylko nie morele tam wszystko idziE z outlet
    Oraz hakerzy lubią ten sklep.
    Kupiłem. Utwórz główna była rozpakowana po roku okazało się że sekcja zasilania tam jest podpalona
    toxicfaker
    Level 17  
    KOXsu wrote:
    wszystko idziE z outlet

Troszkę się kolega zagalopował z tym 'wszystko'. Zamawiam tam kilka razy w miesiącu i jeszcze nie trafiłem na używany produkt.
    pawlo444444
    Level 6  
    Ja osobiście polecam również ISK HD9999. Mam je już kilka miesięcy i są po prostu świetne. Również w grach typu CS:GO dobrze się sprawują. Dodatkowo dostajemy dwa przewody(sprężynowany i dłuższy prosty), adapter na dużego Jacka(6,3mm), a to wszystko w fajnym etui. Choć jakość słuchawek wiele ci nie da jeśli źródło będzie słabe.
    KOXsu
    Level 18