Witajcie.
Może na tym forum ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie problemu.
Od początku.
Podczas zwykłej jazdy auto zbiera się normalnie,ciśnienie zmierzone turbiny=ciśnieniu zadanemu oraz elektrozawór turbiny pracuje jak powinien-otwiera się i zamyka płynnie.
Problem pojawia się,gdy staram się utrzymywać auto na stałych obrotach- w tym momencie ciśnienie turbo leci łeb na szyję a elektrozawór jest otwarty tylko na 20-30%.Oczywiście jak przyśpieszę to wszystko wraca do normy.
Na biegu jałowym również często jest ciśnienie zmierzone o wiele niższe od zadanej chociaż zawór otwarty na 92%
Macie Panowie jakiś pomysł?
Auto to citroen c4 II 1.6hdi 92kM,turbina bez zmiennej geometrii,przepływomierz dąży do zadanej,fap nie zapchany,brak błędów

Może na tym forum ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie problemu.
Od początku.
Podczas zwykłej jazdy auto zbiera się normalnie,ciśnienie zmierzone turbiny=ciśnieniu zadanemu oraz elektrozawór turbiny pracuje jak powinien-otwiera się i zamyka płynnie.
Problem pojawia się,gdy staram się utrzymywać auto na stałych obrotach- w tym momencie ciśnienie turbo leci łeb na szyję a elektrozawór jest otwarty tylko na 20-30%.Oczywiście jak przyśpieszę to wszystko wraca do normy.
Na biegu jałowym również często jest ciśnienie zmierzone o wiele niższe od zadanej chociaż zawór otwarty na 92%
Macie Panowie jakiś pomysł?
Auto to citroen c4 II 1.6hdi 92kM,turbina bez zmiennej geometrii,przepływomierz dąży do zadanej,fap nie zapchany,brak błędów
