Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r

21 Sty 2019 10:23 954 4
  • Poziom 2  
    Moje auto nie odpala, po przekreceniu stacyjki pompa nie rusza a po uruchomieniu zapłonu coś tam rusza gdy podpinalem na ostro do aku to śmiagala jak oszalała sprawdzałem też prąd na kostce żarówke popiołem po przekreceniu stacyjki żarówka się nie zaświeciła dopiero po przekreceniu zapłonu pomocy


    Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r

    Czy to może sterowanie pompy paliwa jeśli tak to który to sterownik jaki nr jak to sprawdzić " bespieczniki też sprawdziłem dobre"
    Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r Wv passat b7 2013r Tdi - pompa paliwa wv passat 2013r


    Czy ktoś z was posiada szczegółowy opis bespiecznikow i sterowników
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 15  
    Kiedyś walczyłem z VW Polo 6R. Gasło w niewyjaśnionych okolicznościach, czasami jeździło kilka dni czasem gasło co 5 minut. Po kilku godzinach kombinowania ustaliłem, że pompa nie działała. Odpowiada za nią przekaźnik wielkości połowy normalnego opis z tego co widzę 646. W Polo jest jeden od świateł mijania drugi od pompy. Przełożyłem na chwilę ten od świateł na miejsce pompy i auto po dwóch dniach zgasło mi na środku skrzyżowania, zjechałem na chodnik rozwaliłem o beton obudowę. Wcisnąłem między styk kawałek papieru (wiem to trochę nie rozsądne także na własną odpowiedzialność każdy to robi). Samochód po chwili odpalił podjechałem do hurtowni części samochodowych po przekaźnik i wychodziła sztuka ponad 40 zł do tego nie mieli na miejscu. Pojechałem do znajomego, który prowadzi sklep z częściami elektronicznymi i dopasowaliśmy przekaźnik różnił się dodatkową nogą do styku NC jednak bez problemu wchodził w gniazdo. Różnica w cenie ogromna bo 7 zł sztuka. Kupiłem na zapas kilka sztuk z obawy czy nie jest uszkodzona pompa, która pobiera za dużo prądu. Jednak nie przydały się auto jeździ dwa lata bez awaryjnie.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 2  
    Więc to nie nie pompa paliwa tylko że moje auto nie gaśnie tylko nie chce odpalić
  • Poziom 15  
    W tym Polo też tak się działo, że w końcu przestawała chodzić.
  • Poziom 2  
    Właśnie je zamieniłem i dalej to samo

    Dodano po 9 [godziny] 39 [minuty]:

    Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ?


    Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca - Status: Błąd 0010 04-Czujnik kąta skrętu - Status: OK 0000 08-Klima- \/ Heizungsel. - Status: i.O. 0000 09 centralnych elektryka - status: error 0010 15 airbag - Status: Błąd 0010 16-Kierownica Electronics - Status: I.O. 0000 panelu 17 kreska wkładka - Stan: błąd 0010 19 interfejs diagnostyczny - Stan: błąd 0010 25 Immobiliser - Stan: I.O. 0000 2E-Media Player 3 - Status: i.O. 0000 37-Nawigacja - Status: i.O. 0000 42 drzwi elektr. Status kierowcy: i.O. 0000 44 wspomaganie kierownicy - status: i.O. 0000 46 system komfortu - status: i.O. 0000 Ciśnienie w oponach 4C II - Status: i.O. 0000 4F-Zentralelektrik II - Status: i.O. 0000 52 door electr. Beifahr. - Status: i.O. 0000 53-hamulec postojowy - stan: i.O. 0000 56-Radio - Status: i.O. 0000 61 kontrola baterii - Status: Błąd 0010 6

    01-Motorelektronik -- Status: Fehler 0010
    03-Bremsenelektronik -- Status: Fehler 0010
    04-Lenkwinkelsensor -- Status: i.O. 0000
    08-Klima-/Heizungsel. -- Status: i.O. 0000
    09-Zentralelektrik -- Status: Fehler 0010
    15-Airbag -- Status: Fehler 0010
    16-Lenkradelektronik -- Status: i.O. 0000
    17-Schalttafeleinsatz -- Status: Fehler 0010
    19-Diagnoseinterface -- Status: Fehler 0010
    25-Wegfahrsperre -- Status: i.O. 0000
    2E-Media Player 3 -- Status: i.O. 0000
    37-Navigation -- Status: i.O. 0000
    42-Türelektr. Fahrer -- Status: i.O. 0000
    44-Lenkhilfe -- Status: i.O. 0000
    46-Komfortsystem -- Status: i.O. 0000
    4C-Reifendruck II -- Status: i.O. 0000
    4F-Zentralelektrik II -- Status: i.O. 0000
    52-Türelektr. Beifahr. -- Status: i.O. 0000
    53-Feststellbremse -- Status: i.O. 0000
    56-Radio -- Status: i.O. 0000
    61-Batterieregelung -- Status: Fehler 0010
    62-Türelektr. hi. li. -- Status: i.O. 0000
    72-Türelektr. hi. re. -- Status: i.O. 0000

    Dodano po 1 [minuty]:

    Czy jest to możliwe żeby komputer dostał tylu błędów naraz a potem przez vcds zostały skasowane i pytanie czy to pomoże czy to tylko na chwilę

    Dodano po 2 [minuty]:

    11 kodów Znaleziono błąd 4875 - pompa 2 dla czynnika chłodzącego P261A 00 [096] - Przerwanie Sporadyczna - potwierdzone - testowane od warunków otoczenia ostatni rezygnacja: 5132 - zawór do dozowania paliwa (N290), P0090 00 [032] - uszkodzenie elektryczne Sporadyczna - potwierdzone - testowane od ostatniej odwołania warunki środowiska: 5177 - zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276), P2294 00 [032] - przerwanie Sporadyczna - potwierdzone - testowane od warunków otoczenia ostatni rezygnacja: 5200 - przekaźnik pompy paliwowej elektryczny 1 P0627 00 [036] - brak elektrycznego \/ przerwanie Sporadyczna - potwierdzone - testowane od Ostatnia skreślenie warunków środowiskowych: błędu: priorytetowe 00000001 błędu: 2 częstość błędu 1 Przebieg: 0 km data: 2000.00.00 czas: 00:00:00 4238 - nadawca 2 temperatury cieczy chłodzącej \/ źródło chłodzenia (G83) P2185 00 [032] - sygnał zbyt duża Sporadycznie - niepotwierdzony - sprawdzony od ostatniego skasowania Warunki otoczenia: 5179 - Zawór sterujący do zasilania ciśnienie paliwa (N276) P2295 00

    Dodano po 1 [minuty]:

    Mam tych błędów znacznie więcej i tak od niczego się pojawiły ktoś może pomóc