Jaka jest zasada działania tego sprzęgiełka alternatora? Ogólnie tak: to co zauważyłem po zdjęciu paska: brak luzów, kręci się swobodnie w obie strony. Gdy kręcę w prawo, jest cisza, natomiast w lewo słychać delikatny pisk, że tak napiszę ledwo słyszalny. Wiem jedynie tyle, że zasada jego działania jest troszkę inna niż sprzęgła jednokierunkowego, i żeby to sprawdzić potrzebny jest jakiś specjalny przyrząd. Czy uszkodzony ten typ sprzęgiełka daje jakieś charakterystyczne objawy?
Jaka jest zasada działania tego sprzęgiełka alternatora? Ogólnie tak: to co zauważyłem po zdjęciu paska: brak luzów, kręci się swobodnie w obie strony. Gdy kręcę w prawo, jest cisza, natomiast w lewo słychać delikatny pisk, że tak napiszę ledwo słyszalny. Wiem jedynie tyle, że zasada jego działania jest troszkę inna niż sprzęgła jednokierunkowego, i żeby to sprawdzić potrzebny jest jakiś specjalny przyrząd. Czy uszkodzony ten typ sprzęgiełka daje jakieś charakterystyczne objawy?