Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Opel Frontera do ofroadu Opinie

23 Sty 2019 14:12 360 6
  • Poziom 21  
    Witam Panowie na kilku forach zapytałem zapytam i tu może ktos ma. A wiec zamiaruje nabyć Opla frontere krótka tylko do offroadu. Wymagania od auta jako że jestem mechanikiem to tak blacharka nie ma dla mnie znaczenia elektryka tez nie a także hamulce i drobny osprzet to moge robić i co wyjazd. Interesuje mnie głownie opinie dotyczace Frontery w zwiazku
    1. mosty przod i tył ich wytrzymałość przy mocnym offrodzie i dużych kołach 30-31 cali czy daja rade i pół osie czy po każdym wyjezdzie nie bede zmieniał tylny most byl by i tak zaspawany na stałe ponieważ asfalt zadko był by grany
    2 Rama czy da rade przy mocnym uzytkowaniu oczywiscie rama zdrowa i czy te ramy mocno rdzewieja pekaja etc jakieś wady ?
    3 skrzynia reduktor jak sprawuje sie przy wiekszych kołach i obciążeniu
    4 Silnik zamierzam kupic 2.5 tds tak wiem opinie wielu ma masakryczne ale akurat jest tani zajezdził bym i tu kolejne pytanie jakie silniki podeszły by pod skrzynie seryjna z 2.5tds o elektrykę łapach nie pytam bo to żaden problem
    Jeśli ktoś tapla sie taka Fronterka bede wdzięczny za info
    A dlaczego frontera a no dlatego ze mi się podoba miała być vitara ale hym droższa mniejsza i fronterka mnie urzekła wygladem :) No i np do fronterki patrzylem przedni most stalowy chodza po 300-500 zł a do vitki stal to sama obudowa min 1200 ale czy we fronterce zdaje to egzamin . Dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam
  • Poziom 26