Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master gaśnie podczas przyśpeszania.

23 Sty 2019 16:40 957 7
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia paliwa , DF053- funkcja regulacji ciśnienia w rampie . Podczas testu drogowego jadąc z komputerem i obserwując ciśnienie paliwa ,ciśnienie na 3 biegu dochodzi do 790bar i w tym momencie auto gaśnie ciśnienie spada na 200bar .Cofam klucz i odpalam na nowo od strzała i mogę znowu kawałek jechać . Regenerowane części sprawdzane już po dwa razy. Panowie może ktoś coś podpowie bo nie wiem czego się czepić już . Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 21  
    numeratorek napisał:
    ...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane


    Co robiłeś z listwą?
    Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
  • Poziom 11  
    Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa )

    Dodano po 2 [godziny] 34 [minuty]:

    Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem i coś mnie naprowadzi. Mi już chodzi po głowie że może coś z instalacją elektryczną albo sterownik silnika ...
  • Poziom 11  
    Auto dalej stoi nie sprawne . Jeszcze raz sprawdzone wtryski były , pompa i wiązka. Problem nie rozwiązany . Może ktoś miał taki problem .... Albo zna extra fachowca od tych dci
  • Poziom 12  
    Próbowałeś patentu z 2gr?
  • Poziom 16  
    Jeżeli serio wymieniłeś oba te czujniki ?, to zostaje to co zawsze w renalt , pruc wiązki od tych czujników do sterownika, choć dziwne mi się to wydaje , mozliwe że ktoś gdzies popełnił błąd powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790, jak postoi dlużej lekko odpala? tam na listwie jest taki zaworek przelewowy o ile pamiętam?
  • Poziom 32  
    bobytempelton napisał:
    powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790

    Przy 790 bar też zgaśnie jeśli żądane było np 900 bar. Problem jest z za niskim cisnieniem :cry:
    damcio17 napisał:
    Próbowałeś patentu z 2gr?

    Co to jest 2gr :crazyeyes: :?:
    Może głupie pytanie - a filtr paliwa drożny :?:
    Kontrola przelewów na wtryskiwaczach , kontrola przelewu na rampie - jesli na postoju dobrze to kontrola w czasie jazdy
    Zasilenie pompy wtryskowej z zewnętrznego zbiornika
    Musi coś wyjść :D