Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master gaśnie podczas przyśpeszania.

numeratorek 23 Jan 2019 16:40 3420 7
Wago
  • #1
    numeratorek
    Level 11  
    Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia paliwa , DF053- funkcja regulacji ciśnienia w rampie . Podczas testu drogowego jadąc z komputerem i obserwując ciśnienie paliwa ,ciśnienie na 3 biegu dochodzi do 790bar i w tym momencie auto gaśnie ciśnienie spada na 200bar .Cofam klucz i odpalam na nowo od strzała i mogę znowu kawałek jechać . Regenerowane części sprawdzane już po dwa razy. Panowie może ktoś coś podpowie bo nie wiem czego się czepić już . Z góry dzięki za pomoc.
  • Wago
  • #2
    pp_pablo
    Level 25  
    numeratorek wrote:
    ...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane


    Co robiłeś z listwą?
    Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
  • Wago
  • #3
    numeratorek
    Level 11  
    Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa )

    Dodano po 2 [godziny] 34 [minuty]:

    Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem i coś mnie naprowadzi. Mi już chodzi po głowie że może coś z instalacją elektryczną albo sterownik silnika ...
  • #4
    numeratorek
    Level 11  
    Auto dalej stoi nie sprawne . Jeszcze raz sprawdzone wtryski były , pompa i wiązka. Problem nie rozwiązany . Może ktoś miał taki problem .... Albo zna extra fachowca od tych dci
  • #5
    damcio17
    Level 12  
    Próbowałeś patentu z 2gr?
  • #6
    bobytempelton
    Level 17  
    Jeżeli serio wymieniłeś oba te czujniki ?, to zostaje to co zawsze w renalt , pruc wiązki od tych czujników do sterownika, choć dziwne mi się to wydaje , mozliwe że ktoś gdzies popełnił błąd powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790, jak postoi dlużej lekko odpala? tam na listwie jest taki zaworek przelewowy o ile pamiętam?
  • #7
    genek1000
    Level 35  
    bobytempelton wrote:
    powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790

    Przy 790 bar też zgaśnie jeśli żądane było np 900 bar. Problem jest z za niskim cisnieniem :cry:
    damcio17 wrote:
    Próbowałeś patentu z 2gr?

    Co to jest 2gr :crazyeyes: :?:
    Może głupie pytanie - a filtr paliwa drożny :?:
    Kontrola przelewów na wtryskiwaczach , kontrola przelewu na rampie - jesli na postoju dobrze to kontrola w czasie jazdy
    Zasilenie pompy wtryskowej z zewnętrznego zbiornika
    Musi coś wyjść :D