Witam. mam małe zapytanie:
chce kupić Peugeot 5008 rocznik między 2010-2014r ...
i albo w Diesel 2,0 Hdi 150km lub 163km lub
Benzyna 1,6 vti 120km lub 1,6 thp 156km
czy może ktoś kto ma te auta doradzić zakup ??
ja pierwotnie chciałem Benzyna 120km Vti ale podobno za mały silnik na takie duże auto...
zaś na Thp 156km to znów podobno awaryjne auto gdzie łańcuch rozrządu dość szybko się psuje.. a do tego pod THP nikt nie chce zakładać gazu...
co do diesel... niby ma być zakaz poruszania się tymi autami po większych miastach...
i co to kupić? jakieś rady co do tych modeli?
fajnie by było mieć w automacie P R N D klasycznym , a nie półautomat R N E ...
MA KTOŚ TEN SAMOCHÓD? JAKIEŚ RADY??
OGÓLNIE bardzo interesuje sie 2,0 HDI najlepiej rocznik 2013 po od tego rocznika szły już mniej awaryjne auta i w automacie
i najlepiej czarny, mocca, lub biały
ale kolor to tylko dodatek
głównie chodzi o dobór dobrego silnika pod ten samochód...
chce kupić Peugeot 5008 rocznik między 2010-2014r ...
i albo w Diesel 2,0 Hdi 150km lub 163km lub
Benzyna 1,6 vti 120km lub 1,6 thp 156km
czy może ktoś kto ma te auta doradzić zakup ??
ja pierwotnie chciałem Benzyna 120km Vti ale podobno za mały silnik na takie duże auto...
zaś na Thp 156km to znów podobno awaryjne auto gdzie łańcuch rozrządu dość szybko się psuje.. a do tego pod THP nikt nie chce zakładać gazu...
co do diesel... niby ma być zakaz poruszania się tymi autami po większych miastach...
i co to kupić? jakieś rady co do tych modeli?
fajnie by było mieć w automacie P R N D klasycznym , a nie półautomat R N E ...
MA KTOŚ TEN SAMOCHÓD? JAKIEŚ RADY??
OGÓLNIE bardzo interesuje sie 2,0 HDI najlepiej rocznik 2013 po od tego rocznika szły już mniej awaryjne auta i w automacie


ale kolor to tylko dodatek
