Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus 1.8 tddi 99rok - Nie da się skasować błędów po naprawie sterownika pompy

27 Sty 2019 16:18 429 7
  • Poziom 2  
    Witam , auto jak w tytule jechał zgasł podjechałem do gościa komputer pokazał 1664 ogólna usterka pompy i 1564moduł pompy zadanie ograniczenia dawki paliwa, wcześniej auto chodziło bez problemu, zdjąłem sterownik i zawiozłem do znanego w okolicy naprawiacza z roczną gwarancją, po wlutowaniu te same błędy i nie można wykasować , zawiozłem na reklamację i już wymontowałem z pompy zawory od dawki i kąta wtrysku, wcześniej sprawdziłem zawór dawki minusem przez żarówkę cyka , zawór kąta też cyka, po reklamacji nadal nie mogę wykasować błędów programem delphi , udało mi się auto odpalić na samostarcie i chodził o własnych siłach ale zaraz po odpaleniu brak reakcji na pedał gazu, za co podobno odpowiada zawór dawki, im dłużej chodził i się rozgrzewał tym lepiej reagował pedał gazu ale i tak po półtorej godzinie chodzenia mułowato wkręcał się na obroty ale szedł do odcięcia, po zgaszeniu silnika już nie odpala, świece grzeją , prąd na wtyczce pompy jest , sam sterownik sprawdziłem że sygnał na zawór jest żarówka miga podczas kręcenia, czujnik wału opór przy 20 stopniach C 430 i rośnie wraz z temperaturą to zakładam że dobry, jedynie co to czujnik temperatury głowicy pokazuje głupoty zawyża o jakieś 15 stopni ale raczej to nie ma wpływu, kluczyki zakodowane immo gaśnie nie miga szybko , te same błędy są w immo co w pompie ale immo nie ma błędów a sama dioda po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie po chwili to raczej jest ok, jak ktoś miał coś takiego to poproszę HELP!!! bo już mam dość dziada, sterownik wczoraj oddałem do innego warsztatu do sprawdzenia razem z zaworami żeby zobaczyć czy czasem nie wlutowali mi jakiegoś chińskiego zamiennika
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Takie lutowanie tranzystora to nie naprawa tylko może się uda.
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Chiński czy nie chiński tego nie wiedzą najstarsi indianie, 90% sklepowych to też chiny ale nie koniecznie badziew ... nie ważne

    Jak nie odpala po naprawie to po prostu nie naprawione, reklamacja, jak na żywca rwana kopułka to może śrubokręt wszedł za głęboko i coś uszkodził.

    Co do błędów, poszukaj ogarniętego warsztatu z KTS na stanie, jak oni nie wykasują to nikt nie wykasuje.
  • Poziom 2  
    Witam, a jest możliwośc żeby uszkodzil się odbiornik immo na stacyjce i nie informował o tym, wacek wacek nawet jakby tłok był zatarty do tego stopnia że by stal to i tak blędy powinny dać się skasować i ewentualnie wróciły by przy kręceniu rozrusznikiem, mnie to się wydaje że ten majster uszkodzil mi ten sterownik i skasowal za to 500 a teraz idzie w zaparte,co do tranzystora to się zgodzę coperfild bo już się naczytałem że te wszystkie instrukcje naprawy to powinny się nazywać jak zepsuć nie odwracalnie sterownik, z uwagi na wartość auta nie mogę już ciągnąć z kieszeni klienta a chcę dojść co jest pięć i dołożę do tego z własnej bo z mojego warsztatu auta mają jechać o własnych silach a nie na lawecie
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Przy uszkodzonym immo raczej odpalił by na sekunde lub dwie bez oporu i gasł. Możliwe że uszkodzony sterownik. Miałem taki przypadek że nie tylko tranzystor byl uszkodzony, ale stabilizator 5 volt dostał przebicia i puszczal 12 volt na mikroprocesor. Sterownik byl do wyrzucenia.
  • Poziom 2  
    wacek wacek stabilizator jest ok mierzyłem że ma 5V i już mi się skończyły pomysły, jedynie co mi przychodzi do głowy to może zawór dawki ale cyka cholera i bądz tu mądry, tak samo ten sterownik niby działa a błędy są i nie skasujesz, dzisiaj mial mi oddać ten drugi majster sterownik po sprawdzeniu ale nie oddał to chyba jest coś na rzeczy z tym sterownikiem , teraz jak się okaże że faktycznie że go uszkodził ten pierwszy polecany to będę musiał zrobić post, jak przekonać dziada żeby oddał 500