Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra H - Duże spalanie z19dtl

emafir 27 Sty 2019 19:13 129 0
  • #1 27 Sty 2019 19:13
    emafir
    Poziom 5  

    Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu
    Skąd takie spalanie ?

    Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+
    samochód nie miał żadnego chipa
    W czym może być problem ?

    Dane z komputera:

    Spoiler:

    OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,27/01/2019. 17:700

    Dane serwisu:

    hkj


    Wybrany model>,2007 (7),Astra-H,Silnik,Z 19 DTL

    Sterownik


    Identyfikator: 0x132B
    VIN W0L0AHL4872203425
    Numer sprzętu:81012656
    Typ silnika: Z19DTL
    Numer części:55205622
    Numer wersji oprogramowania: HTVMS100_S
    Hardware manufacturer number: 0281014024
    Software Number: 1037383479P485_O27
    Programming Date: FFFFFFFF
    Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
    Opis systemu: BOSCH0100
    Wpisz numer aprobaty: B07020
    Variant programming: 0x00017000
    Kod alfa: EP
    Hardware manufacturer system name: EDC16C39
    Software version: HO27JDB2
    ECU variant coding: 0x000010C5

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie akumulatora,13.9 V
    Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V
    Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
    Pożądane jałowe,825 obr/min
    Prędkość silnika,841 obr/min
    Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min
    Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO
    Obliczany przepływ powietrza,42 kg/h
    Przepływomierz powietrza,47 kg/h
    Temperatura powietrza zasilanego,29 °C
    Temperatura powietrza zasilanego,2.95 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,62 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,2.07 V
    Temperatura paliwa,13 °C
    Temperatura paliwa,3.61 V
    Poziom oleju,Normalne
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Status poziomu oleju silnika,Okay
    Ciśnienie atmosferyczne,94 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,3.71 V
    żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa
    Ciśniemnie ładowania,97 kPa
    Ciśniemnie ładowania,1.56 V
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 %
    Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %
    Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %
    Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.60 MPa
    Common Rail ciśnienie paliwa,27.25 MPa
    Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V
    Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0 %
    Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.00 a
    Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,35 %




    Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 %
    B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),108 °C
    B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.0 V
    B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),88 °C
    B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),1.0 V
    Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-2 kPa
    Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.41 V
    Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,38 %
    Przełącznik informacyjny A/C,Nie zaprogr.
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),435 kPa
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.7 V
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny
    Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny
    Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V


    Spoiler:

    OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,27/01/2019. 17:1226

    Dane serwisu:

    hkj


    Wybrany model>,2007 (7),Astra-H,Silnik,Z 19 DTL

    Sterownik


    Identyfikator: 0x132B
    VIN W0L0AHL4872203425
    Numer sprzętu:81012656
    Typ silnika: Z19DTL
    Numer części:55205622
    Numer wersji oprogramowania: HTVMS100_S
    Hardware manufacturer number: 0281014024
    Software Number: 1037383479P485_O27
    Programming Date: FFFFFFFF
    Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
    Opis systemu: BOSCH0100
    Wpisz numer aprobaty: B07020
    Variant programming: 0x00017000
    Kod alfa: EP
    Hardware manufacturer system name: EDC16C39
    Software version: HO27JDB2
    ECU variant coding: 0x000010C5

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie akumulatora,13.9 V
    Status zapłonu,Zał 12V
    Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny
    Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V
    Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
    Pożądane jałowe,850 obr/min
    Prędkość silnika,866 obr/min
    Prędkość obrotowa wałka rozrządu,425 obr/min
    Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO
    Obliczany przepływ powietrza,43 kg/h
    Przepływomierz powietrza,48 kg/h
    Temperatura Otoczenia,-1 °C
    Temperatura powietrza zasilanego,29 °C
    Temperatura powietrza zasilanego,2.91 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,65 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.97 V
    Poziom oleju,Normalne
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Status poziomu oleju silnika,Okay
    B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),108 °C
    B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.0 V
    B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),92 °C
    B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),1.0 V
    Ciśnienie atmosferyczne,94 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,3.71 V
    żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa
    Ciśniemnie ładowania,97 kPa
    Ciśniemnie ładowania,1.58 V
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 %
    Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %
    Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %
    Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.48 MPa
    Common Rail ciśnienie paliwa,27.03 MPa
    Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V
    Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0 %
    Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.00 a
    Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,35 %
    Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 %
    Temperatura paliwa,15 °C
    Temperatura paliwa,3.55 V
    Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),435 kPa
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.7 V
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny
    Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
    Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
    Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny
    Moment obrotowy silnika,16 Nm
    Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny
    Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm
    Pozostały stan oleju,63 %
    Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Nieaktywny
    Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
    Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Glówne taktowanie wtrysku,0.0 CA
    Ostateczna dawka paliwa,8.6 mm3/stk
    Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-2 kPa
    Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.41 V
    Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,38 %
    Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),130 km
    Regeneracja DPF,0 %
    Wartość przebiegu,159 431 km
    Sensor zbiornika paliwa,0.00 V
    Wentylator 1 stopień regulacji,Nieaktywny
    Wentylator 2 stopień regulacji,Nieaktywny
    Wentylator 3 stopień regulacji,Nieaktywny

    0 0
  • Relpol