Koledzy muszę wymienić w silniku miskę olejową , rozrząd, pompę wody , uszczelkę pod głowicą i pewnie regenerować głowice. Co jest bardziej opłacalne naprawę tych wszystkich rzeczy czy zakup używanego silnika i przekładka?
Czy jest jakiś sposób sprawdzenia który da mi pewność w stu % że wypalone są zawory? Podejrzewam tą awarie bo instalacja gazowa ma już 10 lat jest to PRINS i auto jest zamulone i ma przedmuchy . Jak wymieniałem ostatnio filtry to były zapchane czarną sadzą. Więc pewnie po tylu latach głowica będzie do regeneracji. Nie znam historii tej instalacji LPG.
Ma ktoś może instrukcję wymiany rozrządu do silnika NFU 1.6 16V 2003r?
Czy jest jakiś sposób sprawdzenia który da mi pewność w stu % że wypalone są zawory? Podejrzewam tą awarie bo instalacja gazowa ma już 10 lat jest to PRINS i auto jest zamulone i ma przedmuchy . Jak wymieniałem ostatnio filtry to były zapchane czarną sadzą. Więc pewnie po tylu latach głowica będzie do regeneracji. Nie znam historii tej instalacji LPG.
Ma ktoś może instrukcję wymiany rozrządu do silnika NFU 1.6 16V 2003r?