Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piec co instalacja grawitacyjna a puste grzejniki

30 Sty 2019 17:32 441 21
  • Poziom 3  
    Witam.
    Jestem kompletnie zielona, nigdy nie palilam w piecu.
    Kupiłam mieszkanie z piecem w kuchni. Na czas zimy nie zamierzalam w nim mieszkac wiec spuscilam wode z grzejnikow.
    Teraz chce juz zamieszkac wiec wezwałam hydraulika ktory napelnil mi grzejniki.
    Nic poki co nie pękło nic nie cieknie.
    Ale .. piec nie ma pompy.
    Grzejniki w mieszkaniu sa 3.
    Stare zeliwne i nie ma w nich zaworow do odpowietrzenia.
    Teraz tak rozpalilam w piecu i w moment temp na piecu doszla do 100 stopni.
    Zaczelo bulgotac w takim baniaczku wysoko zawieszonym w lazience.
    Proszę wybaczyć na prawdę nie mam pojecia o tych sprawach.
    Dorzucam jedno male drewienko aby ogien byl maly ale i tak temp rosnie szybko a grzejniki wolno sie grzeja choc rury sa gorace jak cholera. Jesli powietrze nie zdazy uciec z grzejnikow i mi je rozsadzi albo cos?
    Woda byla spuszczona wiec pewnie jest tam powietrze?
    Jak palic zeby sie nie gotowalo?
    Troche głupio brzmie ale ta instalacja ma więcej lat ode mnie. Grzejniki tez...podsumowując jak mam teraz palic zeby nic sie nie stalo nie popekalo itp.. ledwo rozpale i temp rosnie szybko.
  • Poziom 1  
  • Poziom 29  
    Grzejniki zakamienione, za mocno palisz, to tylko prawdopodobny powód.
  • Poziom 3  
    Pytałam pana, powiedział żeby palić tak do 60 stopni przez kilka dni żeby powietrze uszlo…
    Ale na chłopski rozum, kawałek gazety trochę cienkich patyczków i jakies max 2 polanka drewna i temp rosnie jak ciasto drożdżowe.
    Pan namawiał mnie na pompę podał koszt robocizny wraz ze wszystkimi elementami bliski 1000zł.