Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda fabia II nie odpala immo - skoda fabia II 2008 1.2 dopasowanie ecu pin

01 Lut 2019 10:54 603 2
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich mam jak dla mnie dziwny problem z skoda fabia a mianowicie auto rzucilo palenie z dnia na dzien podstawy sprawdzone aku naladowane bezpieczniki ok auto zapala i za sekunde gasnie poczym zaczyna migac kontrolka immo
    dysponuje testerem vcds gutman bosch
    bledy w sterowniku silnika p1570 silnik zablokowany przez immo
    po kilkukrotnej probie uruchomienia kontrolka immo przestaje migac gasnie normalnie silnik juz nie startuje i dochodzi blad
    p1637 brak komunikacji.. w sterowniku silnika zamiast nr nadwozia sa same xxxxx... auto posiada 3 klucze na wszystkich to samo
    posiadam orginalna zawieszke z kodem pin jednak niewiem czy ten pin jest taki sam dla immo i ecu na zawieszce sa 2 jeden tlustym drukiem to napewno do zegarow drogi nie
    chcialem sprubowac ponownie dopasowac ecu do immo nie idzie lub zle cos robie wiem ze jest jekas blokada czasowa jak wprowadzi sie bledny pin jak to sprawdzic pomorzcie czy ten drugi blad moze byc spowodowany uszkodzeniem instalacji elektrycznej jeszcze jej nie przejrzalem przepraszam za pisownie i skladne karzda momoc mile widziana pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Ugniły kable między ecu silnika a wnętrzem kabiny. Licznik nie widzie ecu i wzajemnie.
  • Poziom 11  
    ok pruje kable i sprawdzam
    kable w komorze silnika ok
    czy orietuje sie ktos ktora skretka can idzie do zegarow bo namiezylem 2 pomaranczowe
    przejscie na jednej parze pomaranczowych jest do zegara na drugiej nie ma
    czy moge zrobic obejscie bezposrednie do tej drugiej pary dodatkowym kablem???
    czy one maja sie laczyc ???
    wedlug opisu pinow niema byc polaczenia na tej drugiej parze to jest pin 9/10 zielone zlacze bo to nie jest high line
    zwykly can ma polaczenie
    katastrofa niewiem co jeszcze sprawdzic pomocy