Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Leon 1,9 tdi - Przegląd serwisowy- auta czy warto jechać do ASO?

ŁukaszekPi 05 Feb 2019 00:35 1365 31
  • #31
    ŁukaszekPi
    Level 5  
    ociz wrote:
    Skoro masz go już 6 lat, to Ty powinieneś o tym wiedzieć najlepiej.

    Ok to na USG czy EKG też nie ma sensu chodzić? Bo przecież znam najlepiej swój organizm a nie jacyś lekarze czy jakiś sprzęt medyczny?

    ociz wrote:
    To się nie dziw jak będą Cię gonić z warsztatów. Umawiasz się na wymianę oleju to wymiana i wyjazd, chcesz przegląd to się umów na przegląd.


    Czyli zabronione jest zlecanie kilku napraw naraz? Czyli jak robię drążki kierownicze to klocki hamulcowe mogę wymienić ale dopiero po tygodniu na kolejnej wizycie?



    ________________
    edit

    Dziś byłem na przejrzeniu tam gdzie robię przegląd techniczny na SKP i gość popatrzał na auto ale na konkretny przegląd trzeba się umówić i twierdzi ze poci się półoś - simering, oraz zapocone są przewody wspomagania, że te rurki trzeba wymienić, ale to chyba ciężka opcja bo to nie są normalne przewody tylko takie typowe do wspomagania..
    do tego jeden przegub do wymiany, jedna tuleja wahacza niby trzyma ale jest pęknięta - wg niego najlepiej wkładać "pełne", oraz klocki z przodu powoli do wymiany, do tego - ale to mam rzekomo jeszcze sprawdzić u mechanika poducha skrzyni do wymiany.

    Nic więcej nie widział ale to tak na szybko 15 min i za free także i tak sporo powiedział.

    Aaa i jeszcze miernikiem akumulator i ładowanie - akumulator niedoładowany - w spoczynku 12,2V , ale alternator ładuje ok - ok 14,2 bez obciążenia, z obciążeniem 13,9, rozrusznik też ok, spadek napięcia w normie ok 10,5 V
  • #32
    Kantylena
    Level 21  
    Uszczelniacz wału - po prostu kup i wymień, chyba Erling to dobra marka, chociaż tutaj koszt robocizny może być spory.

    Co do przewodów, to są to chyba tzw hydrauliczne czy jakoś, dorabia się je w specjalistycznych zakładach, więc to już ktoś bardziej obeznany musi się wypowiedzieć.
    Może najpierw wymień płyn i umyj węże i zobacz co będzie.

    Akumulator warto podładować, bo albo auto długo stało albo aku traci swoje właściwości i gubi napięcie, szczególnie jak za oknem spada temperatura.