Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi TT V6 3,2 - Wypadanie zaplonu telepanie silnikiem

03 Lut 2019 08:35 315 5
  • Poziom 8  
    Witam mam problem z z Audi TT V6 3,2 i licze na wasze wsparcie techniczne. Problem polega na tym ze samochod na zimnym silniku odpala poprawnie ale jak tylko np.rano po uruchomieniu wyjade z garazu zgasze samochod na chwile zeby zamknac brame i ponownie chce go uruchomic to zaczyna warjowac tzn.ciezko odpala a jak juz zapali to chodzi nierowno zuca silnikiem wypada zaplon na poszczegolnych cylindrach.Jak silnik sie troche rozgrzeje to wszystko wraca do normy i kolejne rozruchy na cieplym silniku sa ok. tester wyzuca blad czujnika polozenia walu i wypadanie zaplonu.Pytanie moje brzmi- moze byc to wada tedo czujnika czy rozciagniety lancuszek rozrzadu? Reasumujac problem wystepuje tylko na zimnym silniku i tylko przy kolejnym rozruchu, pierwszy rozruch na zimnym jest ok.
    Z gory dziekuje za fachowe wskazowki
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 8  
    P1340 czujnik polozenia walka korbowego. Bledna lokalizacja- i co jest pewnie tego nastepstwem kolejny blad- wypadanie zaplonu -
  • Poziom 8  
    To nie jest tak ze nie chce wogole zapalic, raczej tak sie nie zdarzylo zapala raczej zawsze tylko z problemami tak jak wczesniej opisalem. P1340 taki blad sie pojawia
  • Poziom 8  
    Koledzy chcialbym wrocic do tematu i jeszcze raz prosić o jakies rozsadne podpowiedzi bo pomalu zaczynam obgryzac paznokcie z powodu tego samochodu.
    Problem jest jak opisalem na wstepie.... BARDZO NIE ROWNA PRACA NA ZIMNYM....... przy czym pierwszy poranny rozruch silnika jest zawsze ok. natomias po krutkim uruchomieniu i zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu zaczynaja sie problemy do momentu rozgrzania sie silnika do okolo 50-60 C po osiagnieciu temperatury nierowna praca ustepuje samoczynnie. Bledy jakie odczytaleem to : czujnik walu korbowego , bledne polozenie..... czujnik walka rozrzadu- bledne polozenie mysle jednak ze to nie jest powod nierownej pracy tylko nastepstwo bo po skasowaniu bledow nie ma zmian podobnie jak blad wypadania zaplonu na poszczegolnych cylindrach. wymieniony czujnik temperatury plynu, nic nie zmienil. Co dalej ,lambda sonda, przepustnica, nieszczelnosc w ukladzie dolotowym, ????? Gdzie szukac i od czego zaczac....... oto jest pytanie?
    Najbardziej zastanawiajace jest to ze , jak NIE zgasze silnika do momentu osiagniecia temperatury to przy nastepnych rozruchach wzystko jest ok.