Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Mińsk 125 400a - Regulacja gaźnika

piszek78 03 Feb 2019 16:06 3663 12
  • #1
    piszek78
    Level 7  
    Witam . Mam w swoim mińsku gaźnik K65C. Wcześniej był K62C. Problem polega na tym że motor "śliwi" olejem z kolanka w tłumiku . Mieszankę robię w proporcjach 1:36 a olej jaki stosuję to półsyntetyczny Valvoline Dura blend . Iglica nie jest na środku tylko jedno oczko jest opuszczona w dół (ten koszyczek jest oczko w górę ,tak aby dostawał mniej paliwa) . Pomogło to bo jak motor miał iglicę na środku nie miał mocy. Dopiero opuszczenie jej spowodowało poprawę osiągów. Czy to wina oleju jaki stosuję ? Czy próbować opuścić jeszcze iglicę ? Czy mam regulować pływakiem poziom paliwa ?
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • #3
    piszek78
    Level 7  
    Troszeczkę chyba za ciemna .
    Mińsk 125 400a - Regulacja gaźnika Mińsk 125 400a - Regulacja gaźnika Mińsk 125 400a - Regulacja gaźnika
  • #4
    User removed account
    Level 1  
  • #5
    piszek78
    Level 7  
    Trochę może i ospale. Świeca to Brisk N15C SUPER 1330.
  • Helpful post
    #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    piszek78
    Level 7  
    Ale to już tylko śrubami go regulować ?

    Dodano po 5 [minuty]:

    A może wstawić dysze ze starego gaźnika k62c ? Są to te same gaźniki tylko ten mój nowy (k65c) ma ssanie. Jeden i drugi był w mińsku.
  • #9
    piszek78
    Level 7  
    Każdy mówi żeby nie lać Mixolu . Obecne oleje mają lepsze właściwości smarne, zabezpieczające silnik, mniej dymią i przede wszystkim powodują powstawanie mniejszej ilości nagaru. Lanie Mixolu trochę mija się z celem.
  • Helpful post
    #10
    User removed account
    Level 1  
  • #11
    piszek78
    Level 7  
    Właśnie nie, motorek jest przepalany na dłuższych wypadach. Tak 70 do "stuparodziesięciu" kilometrów przejażdżka.
  • Helpful post
    #12
    User removed account
    Level 1  
  • #13
    piszek78
    Level 7  
    Ojj chyba się nie zrozumieliśmy ;D . Miałem na myśli jazdę w sezonie , teraz motorek był raz przepalany w grudniu . Dzięki za pomoc. Znalazłem książkę serwisową i tak jak w niej jest opisane ustawię gaźnik. Zamieszczam link do książki jakby ktoś maił podobny problem albo po prostu szukał książki serwisowej.
    https://drive.google.com/file/d/1WEwE5tlocN1_YazhtxEEbl6cwkVBXx6l/view?usp=sharing

    Dodano po 2 [minuty]:

    Problem rozwiązany. Motocykl zupełnie inaczej jeździ - nie jest tak mulasty i ładnie przyśpiesza. Wkręciłem dysze ze starego gaźnika - na oko widać było ,że są większe a zwłaszcza dysza od powietrza . Jeździ się o wiele lepiej !