Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen saxo 1.1 98r - Odpiecie i podlaczenie akumulatora, auto nie odpala

03 Lut 2019 18:43 321 11
  • Poziom 2  
    Witam mam ogromny problem. Dwa dni temu robilismy mechaniczne sprawy to odlaczylismy akumulator by bylo wiecej miesjca, również wymienialismy wszystkie popalone zaroweczki w desce rozdzielczej i kokpicie, zostala tez odpieta poduszka ( akumulaor juz byl odpiety ) Po skonczonej pracy wkladamy akumulator i auto wydalo dziwny dzwiek od alarmu. Po przekreceniu kluczyka pali sie kontrolka prostokątna z kluczykiem i od tej chwili auto nie odpala, normalnie kreci ale nie chce odpalic. Alarm to cheetah. Próbowałem tez wlaczyc tryb serwisowy/awaryjny, ale nic z tego, nic sie nie dzieje Gdy klikam osobno przyciski na pilocie normalnie sie zamyka zamek od tylnej klapy lub wyje syrena nic po za tym. Nie mam kompletnie pojecia co sie stalo.
    Citroen saxo 1.1 98r - Odpiecie i podlaczenie akumulatora, auto nie odpala

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Jest możliwe, że stary alarm "dokonał żywota" na skutek drobnego iskrzenia podczas podłączania akumulatora albo jego pamięć wyczyściła się z powodu braku zasilania.
    Znajdź centralkę alarmu i usuń ją z instalacji.
    Doprowadź wszystkie połączenia, odcięcia , itp do stanu fabrycznego i już nie powinno być kłopotów z uruchomieniem.
  • Poziom 42  
    piotrekplo000 napisał:
    Po przekreceniu kluczyka pali sie kontrolka prostokątna z kluczykiem

    Więc niefabryczny alarm niewiele ma tu do gadania. Prawdopodobnie poprzez nieumiejętne odłączenie akumulatora rozkodował się immobilizer. Zrobić immo off i zapomnieć o problemie. Tego już nie kradną

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    kortyleski napisał:
    Więc niefabryczny alarm niewiele ma tu do gadania. Prawdopodobnie poprzez nieumiejętne odłączenie akumulatora rozkodował się immobilizer.

    Nie wiadomo co zostało odcięte przez instalatora podczas montażu alarmu.
    Może nie będzie tak źle....
  • Poziom 42  
    Myślisz że pętle immo ciął?
  • Poziom 35  
    kortyleski napisał:
    Myślisz że pętle immo ciął?


    Jeżeli jest tam pętla immo.
    Może być klawiatura immo.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Tam jest (powinna być) klawiatura.
    Oczywiście znasz kod PIN ?

    Klawiatura wymusza na sterowniku zablokowanie.
    Gdy odłączysz klawiaturę po wprowadzeniu prawidłowego kodu i odblokowaniu sterownika masz 30 s. zanim klawiatura wymusi zablokowanie.
    Wtedy sterownik nie przejdzie w stan zablokowany.
  • Poziom 2  
    CameR napisał:
    Tam jest (powinna być) klawiatura.
    Oczywiście znasz kod PIN ?

    Klawiatura wymusza na sterowniku zablokowanie.
    Gdy odłączysz klawiaturę po wprowadzeniu prawidłowego kodu i odblokowaniu sterownika masz 30 s. zanim klawiatura wymusi zablokowanie.
    Wtedy sterownik nie przejdzie w stan zablokowany.


    U mnie nie ma własnie żadnej klawiaturki

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    piotrekplo000 napisał:
    U mnie nie ma własnie żadnej klawiaturki

    ... a powinna być.
    Rozbierz osłonę kierownicy i sprawdź czy na stacyjce jest może pętla anteny immo.
    (chociaż wydaje mi się że nie będzie, bo te auta miały klawiatury)
  • Poziom 2  
    CameR napisał:
    piotrekplo000 napisał:
    U mnie nie ma własnie żadnej klawiaturki

    ... a powinna być.
    Rozbierz osłonę kierownicy i sprawdź czy na stacyjce jest może pętla anteny immo.
    (chociaż wydaje mi się że nie będzie, bo te auta miały klawiatury)


    Takie coś jest nałożone na stacyjkę + wpięta kostka

    Citroen saxo 1.1 98r - Odpiecie i podlaczenie akumulatora, auto nie odpala
  • Poziom 2  
    CameR napisał:
    Czyli u Ciebie jest immo z transponderem w główce klucza i anteną przy stacyjce.


    Czyli co w takim przypadku?

    Jak wywalic ten immo? Komputerowo czy jakos instalcją?