Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel godziny pracy i dni wolne

03 Lut 2019 20:21 345 2
  • Poziom 9  
    Witam.
    Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę...
    W załączniku umieszczam przykładową tabelkę.
    Będę wdzięczny za pomoc.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Spec od komputerów
    Możesz to zrobić np. tak :
    Dodatkowe wiersze pod tabelą zliczające U, L4 itp. dodawane (odejmowane ) od sumy godzin, chyba najprostsze bo będzie widać ile pracownik miał takich godzin.
    Jeżeli będziesz miał ustalone ilości godzin przyporządkowane do U, L4 itp. wystarczy zliczyć ilość wystąpień i pomnożyć przed ilość godzin.