Pojazd jak w temacie, rocznik 2014. Wiem, że problem może leżeć w kablach, świecy w zaworze par paliwa, przekaźniku, itd więc grzebię, ale trochę w ciemno bo brak schematu. Świeca ma zmierzoną rezystancję 1,2 ohm, więc wychodzi, że ok, we wiązce znalazłem stopiony czarny przewód idący od wtyczki przy BSM do wtyczki od świecy. Na żółtym, który także idzie do wtyczki świecy jak pamiętam było 12V z hakiem po włączeniu zapłonu. Jak naprawię wiązkę sprawdzę to ponownie. Do nóżek styków roboczych przekaźnika nie dochodzi dodatnie napięcie. Pytanie ma ktoś schemat lub może coś podrzucić jak to działa? Jumper ma podobnie, a i w Fordach jest taki sam patent. Pytanie nr 2 jest takie. Czy ta świeca w DPF ma zainicjować wypalanie filtra po przez zapalenie sadzy z oparami paliwa?