Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wysoka temperatura hdd aż 113C POMOCY!!!!!

06 Wrz 2005 22:05 2285 9
  • Poziom 10  
    Witam. Ostatnio sprawdziłam temperaturę na moim dysku twardym i okazało się że wzrasta ona do 113C i nie spada nawet przy zdjęciu obudowy. Nie mam żadnego wiatraczka. Ale bardziej mnie dziwi że ona stoi i się nie zmienia. Dysk Samsung SV0813H 80gb.
    Jestem laikiem w tych sprawach więc bardzo proszę o pomoc.
  • Poziom 13  
    to nie możliwe żeby dysk miał taką tęmeraturę, bo (by sie zepsuł) gdyby tak było naprawdę gdy zblizył byś ręke do obudowy komputera (nie dysku) ewidentnie poczuł byś wyższą temperaturę, widocznie urządzenie do mierzenia temp sie popsuło, a czym tak właściwie sprawdziłes tą temperaturę?
  • Poziom 37  
    A jesteś pewna, że to jest 113 stopni Celsjusza?
    A może 113 stopni Fahrenheita (używają tej skali w Ameryce, więc może Twój program w takiej też podaje)? Jeśli mam rację i masz 113 stopni Fahrenheita, to to jest po przeliczeniu 45 stopni Celsjusza, czyli wszystko w normie.
    Pozdrawiam!
  • Poziom 10  
    Temperaturę sprawdzała dwoma programami. SpeedFan i HDD Termometer i w opcjach są celsjusze więc nie ma mowy o pomyłce. Jedynie dziwi mnie że dziś rano od razu po włączeniu komputera wskazało 250 C i czasami spada do 18 C więc chyba mam coś popsute jakiś miernik temp. A może coś mam źle ustawione? Niewiem.
  • Poziom 10  
    Dziękuję za pomoc. Figi.. ten program Everest mnie pocieszył wskazania są różne od siebie ale chyba w takim razie nie mam się czym martwić. Dzięki.
  • Poziom 10  
    Speed Fan wskazuje proc-51C
    hdd 89C

a Everest wskazuje:
    płyta główna 39C
    procesor 49C
    a hdd 34C

więc chyba oki?
  • Poziom 37  
    Ja ufam bardziej wskazaniom Everesta niż Speed Fana. Temperatury wskazywany u Ciebie przez Everesta są jak najbardziej poprawne.
    Więc chyba jest OK :D