Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Szkolenia związane z programowaniem

Karrotka 05 Feb 2019 16:19 399 8
SterControl
    Karrotka
    Level 5  
    Cześć,
    chciałbym rozwijać się w programowaniu maszyn przemysłowych itd.
    Mógłby mi ktoś doradzić jakieś książki, szkolenia, kursy?
    Dodam, że pracuje jako monter instalacji elektr. i teletech. i jedynie co programowałem to centrale SATEL'a :P
    Studiuję automatykę i robotykę ale z tego co się orientuje to nauka programowania sterowników PLC na studiach nie jest najwyższych lotów :)
    Więc właśnie się zastanawiam czy pójście na szkolenie z PLC coś mi da? Czy raczej będę siedział zielony i za wiele nie zrozumiem?
    Może znacie jakieś książki/szkolenia które warto wcześniej przyswoić?:)
    Z góry dziękuję, pozdrawiam :)
  • SterControl
    Radzio M.
    Level 34  
    Polecam EMT w Gliwicach.
    Interval
    Level 32  
    Od pewnego czasu są dostępne dość fajne szkolenia sterowników Siemensa na ogólnodostępnym portalu aukcyjnym, polecam. Jak również książki tego autora.
  • SterControl
    Karrotka
    Level 5  
    Zerknąłem na EMT, sporo tego i fajnie, że poukładane od szkoleń podstawowych do zaawansowanych;)
    Korzystałeś z jakis szkoleń od nich? Jak tak to jak było?
    Krzys55
    Level 26  
    Zobacz też INTEX Gliwice.
    Radzio M.
    Level 34  
    Karrotka wrote:
    Zerknąłem na EMT, sporo tego i fajnie, że poukładane od szkoleń podstawowych do zaawansowanych;)
    Korzystałeś z jakis szkoleń od nich? Jak tak to jak było?

Jak na każdym, za które płacisz.
    Czyli konkretnie.
    A na tych darmowych to masz 50% czasu ofertę handlową wałkowaną.
    sztomi
    Level 18