Drodzy forumowicze,
potrzebuję Waszej pomocy, bo już sam siedzę nad tym 2 dni i nic nie udało mi się zdziałać. Niestety od 2 dni mam straszny problem z chwilowym gubieniem pakietów internetowych. Już opisuję w czym rzecz.
Mój PC podłączony jest do internetu adapterem TP-LINK Archer T9UH przez WiFi 5GHz do routera TP-LINK Archer C8. Przez pół roku takiego użytkowania było wszystko idealnie, PING stabilny na poziomie 24. Niestety od 3 dni mam problem np. podczas rozmów na skypie czy grania w gry sieciowe z chwilowymi zacięciami i skokami PING'u uniemożliwiającymi normalną rozmowę.
Po przełączeniu na kabel ethernet problem mija i skoki PING'u nie występują w ogóle. Niestety mój PC jest zbyt daleko od routera na kabel i niestety muszę używać WiFi 5GHz. Do tej pory nie było z tym problemu więc mam nadzieję, że dzięki Waszej wiedzy uda nam się rozwiązać ten problem.
Do tej pory zdążyłem już:
- zresetować router,
- zaktualizować oprogramowanie routera,
- zaktualizować sterowniki karty sieciowej,
- postawić na nowo Windowsa,
- zaktualizować Windowsa,
- zmienić kanały sieci WiFi na te nieużywane.
Nie wiem czy to wina karty sieciowej czy właśnie routera. Pomocy
potrzebuję Waszej pomocy, bo już sam siedzę nad tym 2 dni i nic nie udało mi się zdziałać. Niestety od 2 dni mam straszny problem z chwilowym gubieniem pakietów internetowych. Już opisuję w czym rzecz.
Mój PC podłączony jest do internetu adapterem TP-LINK Archer T9UH przez WiFi 5GHz do routera TP-LINK Archer C8. Przez pół roku takiego użytkowania było wszystko idealnie, PING stabilny na poziomie 24. Niestety od 3 dni mam problem np. podczas rozmów na skypie czy grania w gry sieciowe z chwilowymi zacięciami i skokami PING'u uniemożliwiającymi normalną rozmowę.
Po przełączeniu na kabel ethernet problem mija i skoki PING'u nie występują w ogóle. Niestety mój PC jest zbyt daleko od routera na kabel i niestety muszę używać WiFi 5GHz. Do tej pory nie było z tym problemu więc mam nadzieję, że dzięki Waszej wiedzy uda nam się rozwiązać ten problem.
Do tej pory zdążyłem już:
- zresetować router,
- zaktualizować oprogramowanie routera,
- zaktualizować sterowniki karty sieciowej,
- postawić na nowo Windowsa,
- zaktualizować Windowsa,
- zmienić kanały sieci WiFi na te nieużywane.
Nie wiem czy to wina karty sieciowej czy właśnie routera. Pomocy
