Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kocioł dwufunkcyjnym radiant

06 Feb 2019 18:23 621 3
  • Level 1  
    Szukam POMOCY!!! Wprowadziłam się na mieszkanie 103 m2 w lipcu z ogrzewaniem gazowym jestem w tym laikiem i nigdy nie miałam doczynienia z tego typu ogrzewanie dlatego chciałam prosić o pomoc. Mieszkam w starym budownictwie nie jest to budynek ocieplony okna wymienione. Kocioł który był tu zamontowany jest z firmy Radiant rbs-24. Teraz do sedna sprawy w okresie gdzie nie uzywalismy ogrzewania tylko gaz do gotowania i kompania i garnki zużycie był na 2 miesiące 34 m3 rozliczeniowym miesiacach październiku listopad było poboru gazu 215 m3 i dziś dostałam rozliczenie za gaz gdzie zużycie nagle podniosło się do 973 m3 za miesiąc grudzień styczeń i do zapłaty 1500 zł czy to normalne dodadam że mieszkają tu 2 osoby dorosłe i jedno dziecko. Jeszcze do tego nie mieliśmy przez 10 dni w ogóle ogrzewania z powodu awarii. Był serwis. Cała instalacja okazała się zawalona sądzą. Czym się zajęli. Czy ktoś mi może coś poradzić
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 31  
    Serwisant do kotła i jego przegląd-->regulacja.
    No i zasady grzania( termostaty na grzejnikach na 5?; temperatura w domu 25stC? mróz za oknem+wiatr?) Wiele czynników może to powodować.
  • Level 36  
    Instalacja zawalona sadzą - pewnie wymiennik kotła też, co drastycznie obniża sprawność pieca (więcej spalonego gazu a ciepła niewiele). Potrzeba pilnej konserwacji kotła (czyszczenie, regulacja).
  • Level 38  
    Za gaz można dostawać rachunki prognozowane oraz według rzeczywistego zużycia.
    Prognoza to jakaś tam średnia jaką wylicza gazownia i daje rachunki do zapłaty.