Hej
Rzadko kiedy mój aku w aucie ma więcej jak 12.4V po postoju w nocnym w ciepłym garażu postanowiłem sprawdzić ładowanie i pobór prądu na postoju po 20min.
Auto z modułem (lepard) świateł długich i LPG 4gen - 79mA
Auto z LPG - 62mA
Auto 'gołe' - 28mA
Ładowanie:
Idle - 14.17V
Stress - 13.95V (xenon, dmuchawa full, radio, ogrzewanie tylnej szyby i luster)
Z tym że ta Honda ma ELD czyli auto 'samo ustawia poziom ładowania' w zależności od potrzeby.
Aku nie ma roku, co 2mce prostuje go ładowarka Ctek xms 5.0
Jest czym się powoli przejmować?
Rzadko kiedy mój aku w aucie ma więcej jak 12.4V po postoju w nocnym w ciepłym garażu postanowiłem sprawdzić ładowanie i pobór prądu na postoju po 20min.
Auto z modułem (lepard) świateł długich i LPG 4gen - 79mA
Auto z LPG - 62mA
Auto 'gołe' - 28mA
Ładowanie:
Idle - 14.17V
Stress - 13.95V (xenon, dmuchawa full, radio, ogrzewanie tylnej szyby i luster)
Z tym że ta Honda ma ELD czyli auto 'samo ustawia poziom ładowania' w zależności od potrzeby.
Aku nie ma roku, co 2mce prostuje go ładowarka Ctek xms 5.0
Jest czym się powoli przejmować?