Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Ml350 - Elektryczna Maglownica Stuki i zgrzyty

06 Lut 2019 22:11 315 1
  • Poziom 12  
    Witam w maglownica ze zdjęć do wymiany był silnik z modulem. Silnik z modułem kupiony sprawny o takich samych numerach. Wymieniłem i założyłem wszystko identycznie jak stary. Jednak po zamontowaniu i kręcenia kierownica słychać straszne Stuki i zgrzyt w miejscu przekładni / paska napędzającego maglownice.
    Objawy te są tylko na obciążeniu czyli gdy auto jest na kołach, w powietrzu wszystko jest ok.

    Czy jest jakaś reguła wymiany tego silnika, czy ktoś ma jakiś pomysł?
    Dodam że przed wymiana silnika maglownicy, maglownica była ok, nic się nie działo ale padł moduł od wody. A wymieniłem tylko silnik z modułem który jest mocowany na 3 śruby.

    Dźwięk jest taki jak by pasek się przesuwal przy końcu skrętu. A w ogólnym kręceniu jak by żeby przeskakiwaly. Mercedes Ml350 - Elektryczna Maglownica Stuki i zgrzyty Mercedes Ml350 - Elektryczna Maglownica Stuki i zgrzyty Mercedes Ml350 - Elektryczna Maglownica Stuki i zgrzyty Mercedes Ml350 - Elektryczna Maglownica Stuki i zgrzyty
  • Poziom 1  
    Witam. Czy poradziłes sobie z tym paskiem? Mam podobny problem w bmw f11, czy istnieje jakaś regulacja?