Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z przeglądarkami - wirus/antwirus

07 Lut 2019 10:43 363 17
  • Poziom 3  
    Hej! Proszę Was o pomoc bo moje pomysły się już wyczerpały. Od 2 tygodni zacząłem mieć problem z przeglądarkami. Zawsze korzystałem z Chroma i tutaj pojawił się pierwszy problem. Przeglądarka włącza się ale pomimo poprawnie działającego internetu nie wczytuje stron. Google. pl potrafi łączyć się 2 minuty albo nie załadować wcale. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie, czyściłem komputer przy użyciu ccleaner - wszystko na nic. Zacząłem więc korzystać z Firefoxa i tutaj po 1.5 tygodnia pojawił się kolejny problem. Przez 1.5 tygodnia przeglądarka działała jak należy a od wczoraj co chwile wyłącza się co chwilę. Ta sama sytuacja dotyczy też Edga Microsoftu. Odinstalowałem antywirus (avast) bo pomyślałem, że może to jest problem ale o ile póki co Firefox działa normalnie tak Chrome dalej nie wczytuje stron. Proszę o pomoc, pozdrawiam.

    P.S. Miesiąc temu robiłem reinstal systemu wraz z formatowaniem. Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Wymagane są logi z FRST, jak zapewne widzisz, we wszystkich wątkach! Nie z przestarzałego OTL.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Bledy masz rozne:
    Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: MicrosoftEdge.exe, wersja: 11.0.17134.523, sygnatura czasowa: 0x5c2b1161
    Nazwa modułu powodującego błąd: Windows.UI.Xaml.dll,

    Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
    Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll

    Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: chrome.exe, wersja: 71.0.3578.98, sygnatura czasowa: 0x5c0f4450
    Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll

    Czy w trybie awaryjnym z obsluga sieci, przegladarki dzialaja poprawnie?
  • Poziom 3  
    Kolobos napisał:
    Bledy masz rozne:
    Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: MicrosoftEdge.exe, wersja: 11.0.17134.523, sygnatura czasowa: 0x5c2b1161
    Nazwa modułu powodującego błąd: Windows.UI.Xaml.dll,

    Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
    Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll

    Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: chrome.exe, wersja: 71.0.3578.98, sygnatura czasowa: 0x5c0f4450
    Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll

    Czy w trybie awaryjnym z obsluga sieci, przegladarki dzialaja poprawnie?


    tak, w trybie awaryjnym w mozilla działała dobrze, natomiast chrome nie.
  • Pomocny post
    Moderator - Komputery Serwis
    Otwórz notatnik i wklej zawartość:
    Cytat:
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    (CloudBees, Inc.) C:\Windows\System32\drivers\RivetNetworks\Killer\xTendUtilityService.exe
    Tcpip\..\Interfaces\{addd8884-5be5-464c-bd2d-a5ad73e7942c}: [DhcpNameServer] 192.168.0.1
    Tcpip\..\Interfaces\{f79dfec4-6bb2-43df-a8ae-adf12232ec89}: [DhcpNameServer] 192.168.0.1
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S3 KNDBWMService; C:\WINDOWS\System32\drivers\RivetNetworks\Killer\KNDBWMService.exe [73008 2018-12-05] (Rivet Networks LLC -> CloudBees, Inc.)
    S2 xTendSoftAPService; C:\WINDOWS\System32\drivers\RivetNetworks\Killer\xTendSoftAPService.exe [73024 2018-12-05] (Rivet Networks LLC -> CloudBees, Inc.)
    R2 xTendUtilityService; C:\WINDOWS\System32\drivers\RivetNetworks\Killer\xTendUtilityService.exe [73024 2018-12-05] (Rivet Networks LLC -> CloudBees, Inc.)
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku
    FirewallRules: [{AC78A2AE-60D7-49BB-A39D-D3C872904938}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe Brak pliku
    FirewallRules: [{2F6EFE1E-EE97-478B-8698-9610F9C6F522}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe Brak pliku
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.
  • Pomocny post
    Moderator - Komputery Serwis
    Jaki efekt? Czy Chrome zaczęło wczytywać poprawnie strony?
  • Poziom 3  
    Niestety nie.
  • Poziom 3  
    Niestety nawet to nie rozwiązało problemu... W załączniku załączam jak to wygląda u mnie cały czas

    P.S. Wrócił też problem z Mozillą... nie wiem co się dzieje i jak pozbyć się tego problemu
  • Moderator - Komputery Serwis
    Zamieść ponownie logi.
  • Poziom 3  
    Problem jest chyba poważniejszy i myślę, że może dotyczyć systemu, nie tylko przeglądarek. Wczoraj wieczorem to samo co z przeglądarką wydarzyło mi się w systemie. Wyglądało to tak, że wczoraj wieczorem Mozilla kompletnie zgłupiała i wyłączała się ok 2 sekundy po włączeniu. Później wywaliło mi też system (już bez włączenia przeglądarki) - na chwilę przed tym "wyłączył się ekran" po ok 3 sekundach włączył się ale w niskiej rozdzielczości, a około 5 sekund później laptop sam się zresetował i włączył znów w niskiej rozdzielczości z czego zawiesił się zaraz po zalogowaniu. Po zrestartowaniu, laptop włączył się już w normalnej rozdzielczości. Mozilla włączyła się "normalnie" i pierwsze co zrobiłem to reinstalowałem flash playera. Póki co mozilla działa normalnie, ale wczoraj cały dzień też chodziła dobrze a na wieczór znowu się wysypała więc nie wiem co i jak. Zamieszczam ponownie logi.
  • Spec od komputerów
    Zacznij od sprawdzenia ramu (memtest.org) i dysku (CrystalDiskInfo Portable).
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Możesz uruchomić z pendrive'a.
  • Poziom 3  
    Memtest pokazał, że nie ma błędów pamięci