Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telefon do 450-500zł dla osoby w wieku 61 lat mężczyzna?

MateuszMateusz88 07 Lut 2019 20:10 282 9
  • #1 07 Lut 2019 20:10
    MateuszMateusz88
    Poziom 3  

Witam,

Szukam telefonu dla ojca, który ma 61 lat - aby był koniecznie z przyciskami i dużym ekranem - już nie mogę patrzeć jak ojciec się męczy ze swoją maciupeńką starą komórką z przyciskami i malutkim ekranem, wiecznie musi nakładać okulary żeby coś zobaczyć.

Próbowałem go nauczyć obsługi dotykowego telefonu ale nie ma opcji, nie chce nawet się uczyć.

Więc za bardzo nie znam się na telefonach z przyciskami i dużym ekranem więc co moglibyście polecic do 450-500zł? Tak jak mówiłem zależy mi na dużym ekranie i w miarę dużych przyciskach.

Fajnie jak telefon byłby wytrzymały na kurz i upadki, ponieważ tego wymaga praca ojca ale niekoniecznie - zawsze mogę dokupić obudowę.

Na plus byłaby możliwość podłączenia słuchawki bluetooth aby ojciec nie musiał wyciągać komórki w celu podjęcia rozmowy.

To wszystko, czekam na propozycje.

Dziękuję.

0 9
  • MagBoss
  • #2 08 Lut 2019 06:03
    barzwiszc93
    Poziom 13  

Ja korzystam ciągle ze zwykłych telefonów, mam 25lat, więc jestem w temacie. Ze smartfonami mam styczność, ale ich nie lubię.
    Powiedzmy sobie szczerze. Rynek klasycznych telefonów mocno się zawęził. Era na smartfona zagościła już ponad 10 lat temu. To, co kiedyś u danego producenta było klasycznym flagowcem, dobrze wykonanym produktem, ze względu na potrzeby rynku zamieniło się w smartfona.

Jeśli chodzi o klasyczne telefony dla seniorów- są, miałem to w rękach, telefony są drogie, nie mają funkcji i są mega tandetnie zrobione. Wszystko made in china no name.
    Przeżyłem kilka solidów- telefony małe, za małe dla starszej osoby i z generacji na generację słabsze.