Witam wszystkich kozaków mechaniki i elektroniki samochodowej. Użytkownikiem tego forum jestem od wielu lat nie piszę postów, ze względu na to iż, mnóstwo tu cwaniaków którzy potrafią wiele mówić i oczerniać a tak naprawdę nic sobą nie reprezentują.
Do rzeczy.
Pacjent Audi A6c5 2.5tdi 163 KM 2003r silnik BFC ok 270000km przerobione
Chcę nadmienić mechaniką zajmuję się od 15 lat nie w grupie VAG zajmuję się sprzętem ciężkim + samochody ciężarowe
Problem. Żona wraca z zakupów W.W. Audi gasi samochód ok godz 16. Rano chcąc odpalić auto nie pali.
Wracam z pracy godz 17 diagnostyka Głowica WoW Snooper+
Program Autocom Delphi 2016
wynik brak komunikacji z silnikiem
"super ta głowica łączy się ze wszystkimi ciężarówkami nigdy nie było problemu a z głupią A6 nie chce "
Pożyczyłem od "JANUSZA" VAG TOOL Mini Vag505a Połączenie bezproblemowe
Dwa błędy
Zdjęcia drugiego nie mam ale chodziło o czujnik temp ten czteropinowy bodajże g62 zielony
myślę ok do zrobienia
Sobota godzi 9 Jestem w inter..... każdy wie o co chodzi czujnik g62 na miejscu kupiłem
tylko 30 zł
zamontowałem skasowałem błąd. palę zero reakcji.
zasilanie pompy przezroczysty wężyk pełny paliwa maluteńka bańka powietrza w miejscu łączenia przewodów podczas kręcenia widać ze ciecz pracuje. zapowietrzenie odpada
następna opcja G80 czujnik Wzniesienia iglicy - dowiedziałem się w sumie też z tego forum ze steruje kontem wyprzedzenia zapłonu , ze jest to czujnik indukcyjny i ze jego oporność musi mieścić się w granicach od 90 do 120 ohm (generalnie powinien mieć 100) swojego nie mierzyłem bo już mnie chu... strzelił bo padł mi aku od analizowania bańki bo tak radzą fachowcy.
Wyjąłem aku zaniosłem do domu 4 godz ładowania flaszka ze szwagrem podpinam auto odpala od strzała
Pytam kozaków od VAG powiedzcie mi JAK już chciałem pompę wywalać.
Do rzeczy.
Pacjent Audi A6c5 2.5tdi 163 KM 2003r silnik BFC ok 270000km przerobione
Chcę nadmienić mechaniką zajmuję się od 15 lat nie w grupie VAG zajmuję się sprzętem ciężkim + samochody ciężarowe
Problem. Żona wraca z zakupów W.W. Audi gasi samochód ok godz 16. Rano chcąc odpalić auto nie pali.
Wracam z pracy godz 17 diagnostyka Głowica WoW Snooper+
Program Autocom Delphi 2016
wynik brak komunikacji z silnikiem
"super ta głowica łączy się ze wszystkimi ciężarówkami nigdy nie było problemu a z głupią A6 nie chce "
Pożyczyłem od "JANUSZA" VAG TOOL Mini Vag505a Połączenie bezproblemowe
Dwa błędy

Zdjęcia drugiego nie mam ale chodziło o czujnik temp ten czteropinowy bodajże g62 zielony
myślę ok do zrobienia
Sobota godzi 9 Jestem w inter..... każdy wie o co chodzi czujnik g62 na miejscu kupiłem
tylko 30 zł
zamontowałem skasowałem błąd. palę zero reakcji.
zasilanie pompy przezroczysty wężyk pełny paliwa maluteńka bańka powietrza w miejscu łączenia przewodów podczas kręcenia widać ze ciecz pracuje. zapowietrzenie odpada
następna opcja G80 czujnik Wzniesienia iglicy - dowiedziałem się w sumie też z tego forum ze steruje kontem wyprzedzenia zapłonu , ze jest to czujnik indukcyjny i ze jego oporność musi mieścić się w granicach od 90 do 120 ohm (generalnie powinien mieć 100) swojego nie mierzyłem bo już mnie chu... strzelił bo padł mi aku od analizowania bańki bo tak radzą fachowcy.
Wyjąłem aku zaniosłem do domu 4 godz ładowania flaszka ze szwagrem podpinam auto odpala od strzała
Pytam kozaków od VAG powiedzcie mi JAK już chciałem pompę wywalać.