Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Audi a6c5 2.5 tdi - Audi 2.5 tdi rzuciło palenie

Dadimech 10 Feb 2019 02:59 963 8
Wago
  • #1
    Dadimech
    Level 2  
    Witam wszystkich kozaków mechaniki i elektroniki samochodowej. Użytkownikiem tego forum jestem od wielu lat nie piszę postów, ze względu na to iż, mnóstwo tu cwaniaków którzy potrafią wiele mówić i oczerniać a tak naprawdę nic sobą nie reprezentują.

    Do rzeczy.
    Pacjent Audi A6c5 2.5tdi 163 KM 2003r silnik BFC ok 270000km przerobione
    Chcę nadmienić mechaniką zajmuję się od 15 lat nie w grupie VAG zajmuję się sprzętem ciężkim + samochody ciężarowe
    Problem. Żona wraca z zakupów W.W. Audi gasi samochód ok godz 16. Rano chcąc odpalić auto nie pali.

    Wracam z pracy godz 17 diagnostyka Głowica WoW Snooper+
    Program Autocom Delphi 2016
    wynik brak komunikacji z silnikiem
    "super ta głowica łączy się ze wszystkimi ciężarówkami nigdy nie było problemu a z głupią A6 nie chce "
    Pożyczyłem od "JANUSZA" VAG TOOL Mini Vag505a Połączenie bezproblemowe

    Dwa błędy Audi a6c5 2.5 tdi - Audi 2.5 tdi rzuciło palenie
    Zdjęcia drugiego nie mam ale chodziło o czujnik temp ten czteropinowy bodajże g62 zielony
    myślę ok do zrobienia

    Sobota godzi 9 Jestem w inter..... każdy wie o co chodzi czujnik g62 na miejscu kupiłem
    tylko 30 zł
    zamontowałem skasowałem błąd. palę zero reakcji.

    zasilanie pompy przezroczysty wężyk pełny paliwa maluteńka bańka powietrza w miejscu łączenia przewodów podczas kręcenia widać ze ciecz pracuje. zapowietrzenie odpada
    następna opcja G80 czujnik Wzniesienia iglicy - dowiedziałem się w sumie też z tego forum ze steruje kontem wyprzedzenia zapłonu , ze jest to czujnik indukcyjny i ze jego oporność musi mieścić się w granicach od 90 do 120 ohm (generalnie powinien mieć 100) swojego nie mierzyłem bo już mnie chu... strzelił bo padł mi aku od analizowania bańki bo tak radzą fachowcy.

    Wyjąłem aku zaniosłem do domu 4 godz ładowania flaszka ze szwagrem podpinam auto odpala od strzała

    Pytam kozaków od VAG powiedzcie mi JAK już chciałem pompę wywalać.
  • Wago
  • #3
    misiek-888
    Level 36  
    Trochę zastanawiające. Kluczem może byc bompel paliwa ,albo jescze kilka które juz były w Pompie. Ponizej połowy zbiornika powinna pracować pompa w jego wnętrzu napełniająca kosz z którego wtyskowa pobiera sama paliwo . Teorii mozna snuć wiele.
  • Wago
  • Helpful post
    #4
    Jarzabek666
    Level 37  
    Nawet jak G80 uwalony to silnik powinien odpalić tylko być słabszy i nierówno pracować..

    Sprawdził bym przekaźnik zasilający ECU..
  • Helpful post
    #5
    carrot
    Moderator of Cars
    Zgadza się, ten silnik bez problemu odpala i chodzi bez wtrysku sterującego, możesz na próbę zdjąć wtyczkę i zobaczyć jak odpala.
    W autocomie powinieneś mieć opcję diagnostyki pompy vp44, jak masz to kwestia wpięcia się jednym kablem w k-line wtyczki pompy
  • #6
    Dadimech
    Level 2  
    Panowie zasadnicze pytanie bez g62 odpali ? różni ludzie różnie piszą. Nie chce już przeprowadzać eksperymentów z tym silnikiem.( Chętnie zamienie na e39 2.8i ) Jednak dobrze było by wiedzieć. Moja teoria może błędna (proszę poprawić jak się mylę): ten śmieszny interfejs nie do końca wszystko skasował mówię tu o błędnych wskazaniach temp. Bo wedłóg mnie też na podstawie temp komputer ustala dawkę paliwa . po odłączeniu Aku na kilka godzin mapy wtrysków zostały zrestartowane. I autko zapaliło. Dodam że dzisiaj palił od ząbka. Auto ma przejechanie 270000 (ponoć) ale nawet przy ostrym katowaniu dymka nie puści.
  • #8
    Dadimech
    Level 2  
    Dzięki za odpowiedz temat zamykam
  • #9
    Dadimech
    Level 2  
    Dzięki za odpowiedz temat zamykam