Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podswietlenie led LG 47lb561v - Podswietlenie led, wymiana paskow led

olej33339 10 Lut 2019 20:18 372 9
  • #1 10 Lut 2019 20:18
    olej33339
    Poziom 8  

Witam moj pacjent to lg 47lb561v. Z uwagi na to ze jestem mechanikiem samochodowym nie znam się zbyt dobrze na elektronice ale zdolności manualne posiadam, a ze mieszkam w uk nie wiem nawet gdzie ten tv do naprawy zanieść pozatym napewno wiąże się to tutaj z wielkim kosztem naprawy.

Otóż podświetlenie telewizora zaczęło mrugać wiec postanowiłem rozebrać telewizor i sprawdzić która led jest za to odpowiedzialna, czytałem kilka for i dowiedziałem się ze w lg wlasnie te paski siadają. Tymbardziej tak mi się wydaje ze względu na to iż od jakiegoś czasu jedna dioda czasem migała, widac było jak przygasa w jednym punkcie ekran stad moje podejrzenie ze być może spaliła się do reszty i dlatego podświetlenie nie działa.
    A wiec prosze o poradę ile Volt powinienem podać na pasek żeby zobaczyc czy jest ok i ewentualnie jak sprawdzić każda z diod osobno, tylko miernik czy mogę dać poszczególnej tez jakieś napięcie? Prosze o poradę.

Podswietlenie led LG 47lb561v - Podswietlenie led, wymiana paskow led Podswietlenie led LG 47lb561v - Podswietlenie led, wymiana paskow led

Wielkie dzieki

0 9
  • Mitronik
  • Pomocny post
    #2 10 Lut 2019 20:27
    irek19
    Poziom 33  

Diody 6V więc działaj.

1
  • Mitronik
  • #3 10 Lut 2019 20:41
    olej33339
    Poziom 8  

Dzieki za szybka odpowiedz, a wiesz może jakie powinno być zasilanie na wyjściu zasilacza? Rozumiem ze jedno wyjacie zasila 18 diod wiec 18x6v=108? Pytam żeby wykluczyć tez zasilacz

0
  • #4 11 Lut 2019 00:22
    zdzich42
    Poziom 40