Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oferta LTE w mojej lokalizacji

kaxi74 11 Lut 2019 00:12 111 4
  • #1 11 Lut 2019 00:12
    kaxi74
    Poziom 2  

Hej,
    kończy mi się umowa na internet mobilny w Cp/PLUS. Jako że sąsiedzi troszke zacofani i nie wyrazili chęci na montaż światłowodu w okolicy, jestem skazany na oferty mobilne. Jako że w ostatnim czasie moja flustracja lejkiem i prędkością nawet na początku okresu rozliczeniowego była zbyt duża, zastanawiam się czy w moim przypadku jest sens zmienić operatora? Przy okazji inne pytanie zrodzone z pierwszego: Jaka jest zależność między BTSami a internetem, jako że w tym temacie jestem zielony a ze strony btsearch wynika że PLUSa praktycznie brak w mojej okolicy, przynajmniej w trybie LTE.
    Adres;
    ul Mołdawska, Szczecin

Z góry dziękuje za pomoc!

0 4
  • #2 11 Lut 2019 00:42
    pablolinda
    Poziom 15  

Ile giga na miesiąc potrzebujesz ? W rbm na kartę jest 100 gb na 30 dni za 40zł miesięcznie wiec be żadnych zobowiązań tylko trzeba mieć zasie PLAY LTE w okolicy. Jak bts daleko od domu to albo nie będzie w ogóle lte albo będą słabe prędkości.

0
  • Pomocny post
    #3 11 Lut 2019 09:09
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet