Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes S W220 3.2 Diesel - Kręci a nie odpala

11 Lut 2019 17:08 393 3
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie,

    Mam problem z Mercedesem S klasą w220 2000r. 3.2 diesel.

    Mianowicie samochód nie był odpalany od 2 lat.

    Po podłączeniu akumulatora i kilkukrotnej próbie odpalenia (8-10 razy), normalnie kręci jednak nie odpala.

    Odkręciłem wtryski - nawet nie pokazuje się paliwo, nic nie pluje (myślałem, że się cofnęło lub się zapowietrzył).

    Błędy wszystkie pokasowane, był majster z komputerem.

    Czy ktoś spotkał się kiedykolwiek z taką sytuacją? Może macie jakieś złote rady?

    Dodaje, że bez odpalenia silnika nie mogę zejść ze skrzyni biegów z parkingu, ani nie podnosi się na poduchach - konieczny do tego jest rozruch.

    Bardzo proszę o pomoc!

    Pozdrawiam,

    Sebastian
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 2  
    Dzięki bardzo za odpowiedź, a czy kojarzysz gdzie ten bezpiecznik i przekaźnik się znajduje ? Bo w s430 podobno pod tylną kanapą ... po przekreceniu stacyjki slysze tylko kompresor
  • Poziom 26  
    racesupport napisał:
    Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik

    Może być niesłyszalna a to chociażby z względu na to, że w baku może być jedynie sam pływak a pompką paliwa jest pompa wtryskowa co było często stosowane w pojazdach starszych. Nie wiem czy w tym silniku jest pompka paliwowa w baku.
    Ja spróbowałbym dobrze odpowietrzyć pompę wtryskową oraz dobrze napełnił ręcznie olejem napędowym filtr paliwa, pompę wtryskową można odpowietrzyć odpinając na chwilkę wężyk powrotny paliwa a następnie poprzez ten powrót wysysać powietrze strzykawką 100 do momentu aż w strzykawce nie pojawi się paliwo lub nie powstanie spory opór. ;-) W starszych dieslach kiedyś tak odpowietrzano właśnie.
    Po za tym zawsze jeszcze możesz próbować odpalenia na samostart.