Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat 126p-problem z przerywającym silnikiem

07 Wrz 2005 13:10 1220 6
  • #1 07 Wrz 2005 13:10
    Usunięty
  • #2 07 Wrz 2005 13:53
    nikifor123
    Poziom 17  

    jeżeli w tym autku jest zaplon stykowy(przerywacz aparatu zaplonowego)zacznij od sprawdzenia przerywacza(stan,przerwa) i kondensatora.Druga sprawa to pompa benzynowa czy podaje odpowiednie ciśnienie.Sprawdż szczelność zaworkow,przepony i stan popychacza -czy nie sklepany.Skok regulujesz podkładkami pompy benzynowej(ok.2,4mm)

  • #3 07 Wrz 2005 14:14
    arekb81
    Poziom 23  

    moze tez byc zanieczyszczony gaźnik. Rozebrac wyczyścić i wyregulować nigdy nie zaszkodzi.

  • #4 07 Wrz 2005 14:30
    grzegorz_r
    Poziom 15  

    Kiedyś jak jeszcze miałem to autko, spotkałem się z podobnym przypadkiem. Jeżeli silnik gaśnie po zwiększeniu obrotów, winna będzie prawdopodobnie pompa paliwowa.

    Po sprawdzeniu zapłonu uruchom silnik i zwiększ obroty do maksimum. Obserwuj przewód idący od pompy paliwowej do gaźnika. Przy niesprawnej pompie będą się pojawiać pęcherzyki powietrza.
    Przy zbitym popychaczu lub pękniętej sprężynie tego zjawiska może nie być ale za to po zgaśnięciu silnika poziom paliwa w gaźniku będzie minimalny. (sprawdzenie tego jest trochę kłopotliwe i pracochłonne)

    W moim przypadku winna była przepona pompy. Nie było problemów z uruchomieniem, a silnik na wolnych obrotach pracował normalnie przez dowolnie długi okres czasu.

  • #5 07 Wrz 2005 15:32
    Slawek J
    Poziom 30  

    Sprawdz sobie membrany w pompce paliwowej bo z opisu wynika ze moga byc uszkodzone lub do ukladu paliwowego dostaje sie lewe powietrze.
    Pozdrawiam.

  • #6 07 Wrz 2005 15:57
    TMG
    Poziom 12  

    Wszyscy piszą o pompie a masz może założony filtr paliwa? Może to on jest przyczyną. Albo zabrudzony albo nie wyrabia bo jest niewłaściwy.

  • #7 07 Wrz 2005 19:23
    gralar
    Poziom 12  

    sprawdź stan pływaka, jeśli jest dziurawy (nabrał paliwa) to wtedy dodatkowo będzie Ci wiecej palił. W takim przypadku na nie nagrzanym silniku moc normalna.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo