Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Landrover freelander 1.8 99 ro - Stag 300 miga kontrolka od gazu stan gotowości

Mariano Italiano9999 12 Lut 2019 07:45 123 16
  • #1 12 Lut 2019 07:45
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Witam mam problem z centralka stag 300 po odpaleniu auta dioda miga w stanie gotowości lecz bo dodaniu gazu nie włącza się gaz postanowiłem podłączyć kompa pod centralka ( zawsze podlanczalem ten zestaw i działało ) po czym nie można się połączyć czyżby padła centralka .? I pytanie czy kabel od obrotów od gazu powinien być podłączony pod cewka 12 + pozdrawiam

    0 16
  • Pomocny post
    #2 12 Lut 2019 10:09
    psooya
    Poziom 37  

    Musi się łączyć. Sprawdź kabel. Miganie to.
    1. Brak rpm
    2. Brak temperatury reduktora/termistor. 2k dla AC.
    3. Chyba tyle, temperatura gazu przy pierwszym przełączeniu jest raczej pomijana bo nie ma przepływu gazu. Ale też warto sprawdzić czujnik - 2k.
    Sterowanie cewki jest często używane jako sygnał rpm. Ja wole wałek rozrządu jeśli tylko się da.

    0
  • #3 12 Lut 2019 10:15
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Kable mam.dwa i się łączyły obydwa A kontrolka od gazu miga tak jak zawsze z tym że się nie przełącza o którym mówisz czujniku ?

    0
  • #4 12 Lut 2019 10:29
    psooya
    Poziom 37  

    Wyjmij na chwilę bezpiecznik. Pytanie mnie trochę zaskoczyło. Sprawdź dwa z dwoch nic wiecej tam nie ma.
    Który dokładnie masz sterownik i jaki dokładnie soft.

    0
  • #5 12 Lut 2019 10:42
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Teraz ci nie powiem ale wszystko zawsze działało;)

    0
  • #6 12 Lut 2019 13:23
    psooya
    Poziom 37  

    No to jak działało to pewnie aktualizacja windowsa albo sterowniki do ftdi. Najlepiej weź innego laptopa na testy.

    0
  • #7 12 Lut 2019 14:14
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Zapytam inaczej A jaki jest objaw uszkodzonej centralki

    0
  • #8 12 Lut 2019 14:35
    psooya
    Poziom 37  

    Zależnie od wróżki. Może tak: nie jedzie na gazie. Masz multimetr? Umiesz zmierzyć rezystancję? Sprawdź piny w kostce diagnostycznej, czesto gniją i się nie łączy.

    0
  • #9 12 Lut 2019 14:52
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Gniazdo wygląda ok ale jak wrócę to zobaczę to już 2 centralka by mi się posypała ale poprzednia nie wlanczala się wogule

    0
  • #10 12 Lut 2019 15:36
    psooya
    Poziom 37  

    Te sterowniki należą do bardzo trwałych i jeszcze nigdy nie miałem uszkodzonego a dużo tego stroje. Sam mam 300 isa2 już 8 lat i jedyne co padło to stopiony bezpiecznik w oprawce. Raczej szukałbym problemu w wiązce i osprzęcie niż sterowniku. Rozbierz kostkę złącza diagnostycznego. Skrajnie to masa i 12V, środek txd i rxd.
    Awaryjny jest CT reduktora. W temperaturze pokojowej ma mieć 2k.

    0
  • #11 12 Lut 2019 15:42
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Mam nowy czujnik i tak miałem wymienić

    0
  • #12 12 Lut 2019 16:02
    psooya
    Poziom 37  

    Tylko powtarzam AC ma 2k jak masz inny czujnik to ma inną rezystancję.

    0
  • #13 12 Lut 2019 16:37
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Czujnik mam wkrecany w pracownik taki jak był orginalnie

    0
  • #14 12 Lut 2019 17:03
    psooya
    Poziom 37  

    Kme parownik ma chyba 4.7k, ac ma 2k, cos ma 10k, 1.7k. Kazda instalacja ma inne termistory.

    0
  • #15 13 Lut 2019 10:48
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Czujnik temp odbierał mi gosc w sklepie więc musi pasować

    0
  • #16 13 Lut 2019 10:58
    psooya
    Poziom 37  

    A na jakiej podstawie? Stag obsluguje chyba z 5 rodzajów. Przewaznie decyduje to jakiej firmy masz reduktor. AC ma M6, KME M5, ZAVOLI chyba M8 w cieczy, tomasetto M5... a ja często zmieniam gwint w reduktorze na M6 i daje czujnik AC.

    0
  • #17 13 Lut 2019 14:29
    Mariano Italiano9999
    Poziom 4  

    Kolego gościu oglądał mój parownik i czujnik

    0