Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 807 alternator grzeje - Witam Elektrodowiczów mam problem z alternato

CX25trd 12 Lut 2019 15:16 72 1
  • #1 12 Lut 2019 15:16
    CX25trd
    Poziom 2  

    Problem jest nawet ciekawy - zaczęło sie od smażenia altka po uruchomieniu rechotka 807 05' 2.0hdi 110 ,szczęsliwie po wyjechaniu z garazu poczułem swąd nowego połrocznego paska i zgasiłem auto .Altek miał ze 150 stopni -na uzwojeniach slina sie smazyła .Garaz mam bez kanału a rąk jak szympans nie mam wiec zaszła potrzeba dojechania na kanał do kolegi .Celem wyłaczenia pracy altka zdjąłem wtyczke 2 piny i alleluja - napięcie malina 14v żadnych komunikatów ,a obudowa i uzwojenia zimne. .Jeżdze tak kilka dni ale to w sumie prowizorka.O czym wielu wie w tych silnikach 2.0hdi pompka wspomagania jest jakże szczęsliwie nad nim i zawsze na obudowie jest troch oleju.Obstawiam awarie regulatora i/lub zwarcie międzyfazowe na uzwojeniach(zaolejenie) .Z tego co wiem alternator a własciwie regulator jest sterowany z bsi via bsm a nie wzbudzany Dostaje tylko sygnał do pracy a po zgaszeniu silnika do odcięcia wzbudzenia . Sygnał z bsi idzie 1 przewodem drugi jest tylko w gnieżdzie alt.a nie w wiązce. Co sądzicie ?

    0 1
  • #2 12 Lut 2019 16:59
    pepe150
    Poziom 34  

    Masło maślane, bez ładu i składu - czytać się nie da...

    Alternator Mitsubishi i co z tego? Dobre produkty, moim skromnym zdaniem lepsze od Valeo.
    Wzbudzenie ma połączenie z BSM, a to komunikuje się z BSI.

    Webasto fabryczne jest sterowane przez ECU silnika. Jest ze sterownikiem? Musi być dołożona pompa obiegowa.

    Moje auto też jest z Danii i nic nie kradnie prądu.

    1